اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نصف جهان آماده پذیرایی از استاندار جدید است

لبخند طلایی زرگرپور بر مسند استانداری اصفهان

استاندار اصفهان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا از اینکه استاندار اصفهان شده‌اید، خوشحال هستید، با خنده‌ای آرزوی خیر و خوشی کرد.

لبخند طلایی زرگرپور بر مسند استانداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به تایید هیئت دولت مبنی بر تایید رسول زرگرپور به عنوان استاندار اصفهان، صبح امروز به منظور تبریک از طرف تیم تحریریه خبرگزاری فارس تماس تلفنی با وی به منظور عرض تبریک به عنوان تکیه بر مسند استانداری اصفهان برقرار شد که وی پاسخی به این ارتباط نداد. اما لحظاتی پیش در تماس تلفنی که خود وی با خبرنگار فارس گرفت با قدردانی از مراتب احساسات دوستان بیان داشت: برای مصاحبه زمانی که به اصفهان آمدم در خدمتتان هستم.

استاندار اصفهان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا از اینکه استاندار اصفهان شدید، خوشحال هستید، با خنده‌ای اضافه کرد: انشاالله همه چیز به خیر و خوشی است.

به گزارش فارس، انتظار داریم که با توجه به صبغه مدیریتی و اجرایی آقای زرگرپور شاهد اتفاقات و اقدامات سازنده وی برای استان اصفهان باشیم.

امید داریم که آقای زرگرپور قدر زری همچون استان اصفهان را بداند.

انتهای پیام/63001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول