اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان:

استاندار اصفهان باید در قد و قامت وزیر دولت باشد

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: برای استانداری اصفهان باید فردی تعیین شود که در حد و اندازه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی نظیر اصفهان باشد، ما اعتقاد داریم که استاندار اصفهان باید فردی در قد و قامت یک وزیر دولت باشد.

استاندار اصفهان باید در قد و قامت وزیر دولت باشد

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با مهم‌ترین شاخصه‌های انتخاب استاندار اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان به عنوان یک استان شهید پرور و استانی با سابقه هنر و صنعت نیازمند فردی اهل کار و تلاش، متخصص و کار کشته است.

وی عنوان کرد: برای استانداری اصفهان باید فردی تعیین شود که در حد و اندازه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی نظیر اصفهان باشد، ما اعتقاد داریم که استاندار اصفهان باید فردی در قد و قامت یک وزیر دولت باشد.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از جمله بحران‌هایی که قطعا استاندار اصفهان باید با آن دسته و پنجه نرم کند، حل خشکسالی زاینده رود است، باید فردی باشد که بتواند چنین بحران‌‌های فرامنطقه‌ای را مدیریت کند.

این مسئول عنوان کرد: مطالبه نمایندگان استان از استاندار آتی قطعا همان رفع مشکلات مردم استان است و حل بیکاری، معضل اشتغال، کمبود آب، حمایت از کشاورزان و رفع موانع تولید دراستان از جمله مطالباتی است که مردم از ما دارند و به تبع ما از استاندار انتظار حمایت و پیگیری آن را داریم.

منصوری گفت: البته این چنین معضلات یادآور شده در کل کشور وجود دارد و دولت در قبال حل آنها مسئول است، اما برخی مطالبات دیگری یا به نوعی انتظاراتی هم ما از استاندار داریم، به عنوان مثال اینکه در تعیین فرماندارها دقت کافی و وافی شود، از افرادی استفاده شود که تخصص لازم در مدیریت بحران‌ها را دارند.

وی ادامه داد: باید از افرادی در بدنه مدیریت استفاده شود که جریانات فکری و سیاسی خود را در اداره شهر و استان خود دخیل نکنند، این نکته مسئله‌ای است که چنانچه تحقق یابد بسیاری از مشکلات حل و فضای جامعه رو به آرامش می‌رود.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جواب شما به این نظر که برخی مطرح می‌کنند نمایندگان بر اساس یک قانون نانوشته و ناحق از طرف خود استاندار تعیین و گزینه معرفی می‌کنند چیست، اظهار داشت: درشرح وظایف، علی القائده انتخاب استاندار وظیفه دولت است

این مسئول گفت: مجمع نمایندگان استان اصفهان با یک ترکیب 20 نفره از لحاظ بزرگی بعد از تهران دومین مجمع است و این تعداد نماینده از سراسر استان پهناور اصفهان، نماینده و زبان خواست و مطالبه مردم هستند و به عنوان یک تیم مشاور امین و بسیار خوب برای معرفی گزینه‌هایی که قابلیت و توانایی اداره استان را دارند در کنار وزیر کشور مطرح است.

منصوری اذعان داشت: تعاملات، هم سویی، هم جهتی و اتحاد از جمله فاکتورهایی هستند که با مشاوره دادن هر چه بیشتر برای تعیین استاندار اصفهان محقق می‌شود و سبب تسهیل امور خواهد شد.

انتهای پیام/63001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول