اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دفاع مقدس

موزه فرهنگی گلزار شهدای لردگان بهره‌برداری شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: موزه فرهنگی گلزار شهدای شهرستان لردگان بهره‌برداری شد.

موزه فرهنگی گلزار شهدای لردگان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی امیری صبح امروز در مراسم افتتاحیه موزه فرهنگی گلزار شهدای شهرستان لردگان اظهار کرد: این شهرستان از جمله شهرستان‌هایی است که مردان غیورش با حضور دلاورانه در جنگ غیرت‌مندی خود را بر همگان اثبات کردند.

وی افزود: وجود 285  شهید و یک هزار جانباز گواه روشنی بر این ادعاست.

امیری از افتتاح موزه فرهنگی گلزار شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: این مکان ارزشمند و با ارزش با اعتباری بالغ بر 112 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری همچنین برای نواختن زنگ ایثار و شهادت در یکی از مدارس شهرستان لردگان حضور یافت و خاطرنشان کرد: همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس باعث مسرت و شادی فراوان است و همچنین کودکان و نوجوانان را بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت عجین خواهد کرد.

به گزارش فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری صبح امروز برای شرکت در مراسم صبحگاه مشترک سپاه شهرستان لردگان ، افتتاح موزه فرهنگی گلزار شهدا و به صدا درآوردن زنگ ایثار و شهادت در مدرسه راهنمایی دخترانه سمیه به شهرستان لردگان سفر کرده بود.

گفتنی است، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری و معاونان وی هم اکنون به قصد پرده‌برداری از چند تابلوی شهید عازم شهرستان بروجن هستند.

انتهای پیام/68006/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول