اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

راه‌اندازی نمایشگاه یاد یاران در سنندج

به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران در مجتمع فرهنگی نور سنندج افتتاح شد.

راه‌اندازی نمایشگاه یاد یاران در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز در آئین افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان، اعضای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان استان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان یاد یاران در راستای پاسداشت هشت سال دفاع مقدس و یادآوری رشادت رزمندگان آن دوران برپا شده است.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه پاسداشت شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: باید همه ما برای پاسداشت شهدای اسلام و انقلاب تلاش کنیم و یاد و خاطر این بزرگواران را زنده نگه داریم.

وی انتقال ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نسل آینده ضروری خواند و برپایی این نمایشگاه را حرکتی را در راستای این مهم برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان همچنین به غرفه‌های این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: این نمایشگاه دربردارنده غرفه‌های مختلفی است که به منظور آشنایی عموم مردم با رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس و تلاش‌های آن‌ها برای دفاع از ایران اسلامی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری به غرفه‌های این نمایشگاه اشاره و اضافه کرد: غرفه‌های این نمایشگاه شامل کتاب‌های موضوعی عکس، پوستر، ایستگاه نقاشی، گفتمان دینی و پخش کلیپ است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به مدت یک هفته در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/79007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول