اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول آموزش از راه دور خراسان رضوی خبر داد

فعالیت 148 مدرسه آموزش از راه دور در خراسان رضوی

کارشناس مسئول آموزش از راه‌ دور اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به فعالیت 148 مدرسه آموزش از راه دور در استان از افزایش 20 درصدی شهریه این مدارس در سال جدید تحصیلی خبر داد.

فعالیت 148 مدرسه آموزش از راه دور در خراسان رضوی

سیدحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: از 20 درصد افزایش شهریه‌ مدارس از راه ‌دور که در سال تحصیلی جدید اعمال خواهد شد، 15 درصد مرتبط به شهریه ثابت و پنج درصد مرتبط به کیفیت بخشی در این مدارس است.

وی با اشاره به این‌که مدارس از راه دور از سال تحصیلی (84 - 83) برای نخستین بار در کشور با احداث و راه‌اندازی 200 مرکز در 24 استان کشور به صورت دولتی و غیردولتی فعالیت خود را آغاز کرده  است، اظهار داشت: هم‌اکنون در استان خراسان رضوی 148 مدرسه آموزش از راه‌ دور غیردولتی فعالیت می‌کنند.

کارشناس مسئول آموزش از راه‌ دور آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این‌که محصلان در این مدارس به دو دسته‌ بزرگسالان و لازم‌التعلیم تفکیک می‌شوند، ادامه داد: در نیمسال اول سال تحصیلی گذشته 18 هزار و 149 بزرگسال و 963 لازم‌التعلیم و در نیمسال دوم سال تحصیلی گذشته نیز 16 هزار و 762 بزرگسال و 541 لازم‌التعلیم مشغول به تحصیل بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در راستای بازآموزی قوانین و مقررات آموزش و پرورش، مدارس از راه دور در سال تحصیلی (91 - 90) همایش‌های تخصصی، دوره‌های ضمن خدمت رابطین آموزش از راه دور شهرستان‌ها، مناطق و نواحی آموزش و پرورش خراسان رضوی، دوره‌های ضمن خدمت ویژه 230 نفر از مدیران و موسسان مدارس از راه دور و آزمون کتبی از مجموعه قوانین و مقررات آموزش از راه دور و بزرگسالان برگزار شد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول