اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برپایی 1100 ویژه‌برنامه در کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: افزون بر یک‌هزار و 100 برنامه در سطوح مختلف توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت این شهرستان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برپایی 1100 ویژه‌برنامه در کازرون

غلامرضا شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاورمردی دلیرمردان و شیرزنانی است که با دست خالی در مقابل دنیای استکبار ایستادند و تمام هستی دنیوی خود را فدا کردند تا امروز کشور در جهان سربلند و مقتدر و در امنیت کامل باشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس به برکت ریخته شدن خون‌های پاک بهترین جوانان به پای نهال انقلاب امروزه شاهد درختی تناور و مقاوم بوده که در مقابل تمام طوفان‌های سهمگین و فتنه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: در دفاع مقدس با صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازی و شجاعت رزمندگان و جوانان نه تنها دشمنان از خاک کشورمان بیرون رانده شدند بلکه تا درون خاکشان نیز متجاوزان جیره‌خوار مورد تعقیب قرار گرفتند. 

شرفی تصریح کرد: امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا شیوه‌های جنگی رزمندگان کشورمان آموزش داده می‌شود و رشادت و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان ما را برای فرزندان خود مثال می‌زنند.

وی تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان را از رسالت‌های مهم بسیج و رزمندگان دوران دفاع مقدس برشمرد و ابراز داشت: چنانچه فرهنگ دفاع مقدس به خوبی برای نوجوانان و جوانان کشور شکافته و تبیین شود، انقلاب تا نسل‌های دیگر به برکت خون شهدا بیمه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اذعان داشت: وجود ارکان ولایت مطلقه فقیه و رهنمودهای مقام ولایت باعث اقتدار و امنیت و پیروزی کشور شده بنابراین امروزه دشمن در صدد خدشه وارد کردن به این رکن انقلاب بوده که در این راستا باید هوشیار و بیدار بود.

شرفی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در هفته دفاع مقدس افزون بر یک‌هزار و 100 برنامه در سطوح مختلف از قبیل فرهنگی، ورزشی، دینی، علمی، نظامی، قرآنی و عمرانی در مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول