اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

زنگ مهر در کوهبنان نواخته شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر با حضور مسئولان در شهرستان کوهبنان نواخته شد.

زنگ مهر در کوهبنان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، صبح امروز مراسم آغاز تحصیلی دانش‌آموزان پایه هفتم مدارس متوسطه دور اول بهشتی، شهدا و رسالت کوهبنان با نواختن زنگ مهر با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

دانش‌آموزان با عبور از زیر قرآن در کلاس‌های درس حاضر شدند و نخستین روز سال تحصیلی خود را در فضایی با نشاط و معنوی سپری می‌کنند.

احمد نیکخواه مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از دانش‌آموزان آغاز سال تحصیلی خود را در سنگرها و میادین جنگ آغاز کردند و به جای قلم اسلحه در دست می‌گرفتند تا در برابر دشمن متجاوز بایستند.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به مدیران، معاونان و دبیران مدارس استقرار نظام آموزشی، راه‌اندازی مجتمع‌های شهری و روستایی، برنامه‌ریزی برای کاهش افت تحصیلی، راه‌اندازی کلاس‌های هوشمند، توسعه فنی و حرفه‌ای و مدارس قرآنی و جذب اعتبارات لازم را از مهم‌ترین برنامه‌های پیگیری شده طی چند ماه گذشته دانست.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان بیان داشت: تمام نیروهای آموزشی و پرورشی در سه مقطع تحصیلی ساماندهی شدند و از امروز مدارس فعالیت جدی خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند تا بتوانند زمینه را برای رشد و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم فراهم و افرادی متعهد و متخصص را به جامعه تحویل دهند.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی معاونت پرورشی و ستاد اقامه نماز مدارس، ائمه جماعت مدارس مشخص شدند و همزمان با آغاز سال تحصیلی در تمام مدارس شهرستان که جمعیت قابل توجهی دارند، نماز جماعت در اول وقت شرعی برگزار می‌شود.

نیکخواه تصریح کرد: پژوهش‌سرا و تمام فضاهای ورزشی، آزمایشگاهی و کتابخانه‌های مدارس تجهیز و ساماندهی شده‌اند و آماده پذیرش دانش‌آموزان هستند که در این راستا سعی شده کاستی‌ها برطرف شود تا دانش‌آموزان بتوانند نهایت بهره را از این فضاها ببرند.

وی خاطر نشان کرد: والدین باید طی سال تحصیلی با اولیای مدرسه همکاری تنگاتنگی داشته باشند و به صورت جدی بر امورات آموزشی و پرورشی فرزندان خود نظارت و در برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان، کلاس‌های تقویتی و ... همکاری بیشتری داشته باشند تا در عرصه‌های مختلف آموزشی و پرورشی شاهد درخشش و کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری باشیم.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول