اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی انتخاب شهردار در شهرضا/

نماینده و استاندار؛ جایگزین اعضای شورا برای انتخاب شهردار

در مراسم افتتاح تلفن‌های کابلی مسکن مهر شهرستان شهرضا استاندار اصفهان و نماینده شهررضا موضوعات مختلفی را در زمینه انتخاب شهردار عنوان می‌کنند، که استماع آن خالی از لطف نیست.

نماینده و استاندار؛ جایگزین اعضای شورا برای انتخاب شهردار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدر پور بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح تلفن‌های کابلی مسکن مهر شهرستان شهرضا با بیان این اینکه رویه انتخاب شهرداران در سطح استان اصفهان به شکل ضربتی است و این امر زمینه بروز مشکلات بزرگ را در آینده مهیا می‌کند،‌ اظهار کرد: سطح کمی و کیفی امکانات و زیرساخت‌های مخابراتی شهرضا در مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب در موقعیت ایده آلی قرار گرفته است و این مرهون تلاش و از خودگذشتگی متولیان حوزه ارتباطات در سطح استان اصفهان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت اینترنت پرسرعت در شهرضا در مقایسه با بسیاری از شهرهای کشور در موقعیت مطلوبی قرار گرفته است و باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

نماینده مردم شهرضا در ادامه با اشاره به اینکه روند انتخاب شهرداران در سطح استان اصفهان به شکل ضربتی و با اهداف خاصی انجام گرفته است، بیان داشت: بنده با بیش از 4 دهه سابقه فعالیت مداوم در حوزه‌های مختلف اجرایی و مدیریتی ضمن انتقاد از روند کنونی انتخاب شهرداران در سطح استان، نگران بروز مشکلات و نارسایی‌های متعدد در آینده هستم.

وی با انتقاد از اینکه استاندار اصفهان انتخاب شهردار برای 70 شهر استان را یک موفقیت بزرگ ذکر می‌کند، افزود: وضعیت کنونی حاکم بر استان اصفهان ناشی از فرماندهی برخی جریان‌های خاص در زمینه انتخاب شهرداران است و امیدواریم استاندار اصفهان در آینده پذیرای مشکلات احتمالی ناشی از این موضوع باشد.

به گزارش فارس، استاندار اصفهان در هنگام سخنرانی نماینده مردم شهرضا با اعتراض به سخنان وی گفت: روند انتخاب شهرداران در کشور ما بر اساس نظر و رویکرد اعضای شورای اسلامی شهر است و هیچ شخص حقیقی و حقوقی امکان دخالت در این حوزه را ندارد.

علیرضا ذاکر اصفهانی ادامه داد: بنده با هیچ یک از اعضای شورای اسلامی شهر شهرضا آشنایی ندارم و حق دخالت در روند انتخاب شهردار را نداشته‌ام.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برخی افراد درصدد تحمیل شهردار به شورای اسلامی شهر شهرضا بودند، افزود: باید به شرف و غیرت اعضای شورای اسلامی شهر شهرضا درود بفرستیم که در برابر هرگونه فشار و تحمیل ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه شهردار جدید شهرضا در تاریخ 17 شهریور به استانداری معرفی شده است، بیان داشت: بر اساس قانون بنده به مدت ده روز فرصت داشتم نسبت به بررسی صلاحیت و صدور حکم برای شهردار جدید اقدام کنم.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه شهردار سابق شهرضا از تجربه‌های ارزنده ای در حوزه مدیریت شهری برخوردار شده است، افزود: بنده از معاون امور شهری استانداری درخواست کردم از ظرفیت‌های عظیم نامبرده در حوزه‌های مختلف اجرایی و مدیریتی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نباید فضای جامعه را تحت تأثیر مسایل و حاشیه‌های مخرب قرار داد، بیان داشت: رشد و شکوفایی جامعه مستلزم الفت و یک دلی بین مسئولان امر است و در این زمینه نباید اختلاف نظرهای شخصی حقوق مردم را پایمال کند.

انتهای پیام/63011/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول