اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا خبر داد

ورود 4 هزار دانش‌آموز به مدارس تولمات

مدیر اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا آغاز سال تحصیلی را با حضور 4 هزار و 300 دانش‌آموز در تولمات عنوان کرد.

ورود 4 هزار دانش‌آموز به مدارس تولمات

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمد فرداسماعیلی بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح مدرسه سه کلاسه منطقه «گازگیشه» بخش تولمات این شهرستان، اظهار کرد: این مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی مدارس گیلان، حمایت خیران و اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا ساخته و مجهز شده است.

وی، زیربنای مدرسه مذکور را بالغ بر یک‌هزار و 813 متر مربع و مساحت مفید آن نیز 150 متر مربع ذکر کرد و افزود: برای ساخت و تجهیز مدرسه ابتدایی منطقه محروم گازگیشه صومعه‌سرا حدود 200 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا با بیان اینکه مهر و دوستی دانش‌آموز همواره در قلب معلمان آنها جای دارد، یادآور شد: معلمی شغلی بسیار تأثیرگذار و مهم در جامعه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: معلمان امانت‌داران تعلیم و تربیت فرزندان جامعه و ادامه دهنده راه اولیای الهی هستند.

فرداسماعیلی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس تولمات صومعه‌سرا اذعان کرد: همزمان با نخستین روز از ماه مهر بالغ بر 4 هزار و 300 دانش‌آموز تولمات سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

به گفته وی، از تعداد مذکور، 2 هزار و 200 نفر دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هستند.

معلمان ذخایر علمی کشور هستند

فرماندار صومعه‌سرا نیز در مراسم مذکور با تبریک سال تحصیلی جدید به تمام دانش‌آموزان، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید گامی نو برای ارتقای سطح علمی و تربیتی فرزندانمان است.

میرزا حسینعلی‌زاده افزود: امیدواریم دانش‌آموزان امروز در عرصه علمی درخشش خوبی داشته باشند و آینده‌ای روشن را برای خود و کشورشان رقم بزنند.

وی با بیان اینکه معلمان ذخایر علمی کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: دانش‌آموزان از این ذخایر علمی برای دستیابی به علوم مختلف درست بهره‌گیری کنند.

فرماندار صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: تحصیل دانش‌آموزان کنونی در فضای آرام و مطلوب علمی مرهون جانفشانی‌های شهداست.

وی یادآور شد: برکت خون شهدا آرمان‌های امروز و آینده ایران اسلامی را پایدار نگه می‌دارد.

به گزارش فارس، جشن شکوفه‌ها در صومعه‌سرا همزمان با سراسر کشور برای دانش‌آموزان پایه نخست ابتدایی و پیش دبستانی برگزار شد.

انتهای پیام/84003/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول