اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت

بازدید اعضای تیم فوتبال پاس از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اعضای تیم فوتبال بزرگسالان پاس همدان از باغ‌موزه دفاع مقدس این شهر بازدید کردند.

بازدید اعضای تیم فوتبال پاس از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اعضای تیم فوتبال بزرگسالان پاس همدان از باغ‌موزه دفاع مقدس این شهر بازدید کردند.

مسئول کمیته فرهنگی باشگاه پاس همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین مسئولان باغ موزه دفاع مقدس، بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه از این مکان فرهنگی دیدن کردند.

محمد آرتیمانی افزود: در این دیدار معنوی اعضای تیم فوتبال پاس ابتدا به مقام شامخ شهدا و شهید گمنامی که در این موزه دفن شده است ادای احترام کردند.

وی اضافه کرد: در این بازدید نیم‌روزه اعضای تیم فوتبال پاس به همراه غلام سلیمانی از رزمندگان و پیشکسوتان جنگ تحمیلی به عنوان راوی از غرفه‌های این باغ‌موزه دیدن کردند و توضیحات لازم را شنیدند.

به گفته این مسئول این بازدید تأثیر بسیار زیادی بر روزی بازیکنان تیم فوتبال پاس گذاشت و در برخی از غرفه‌های بازیکنان جوان با چشم‌های اشک‌بار موزه را ترک کردند.

وی اضافه کرد: شرکت در جشن میلاد امام رضا (ع) نخستین کار و برنامه فرهنگی برای بازیکنان تیم فوتبال پاس بوده و در هر زمانی که کادر فنی اجازه دهد و شرایط مساعد باشد شرکت در برنامه‌های فرهنگی در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

آرتیمانی یادآور شد: قبل از هر بازی بازیکنان و کادر فنی تیم به ائمه (ع) توسل دارند و این ارادت قلبی به اهل بیت (ع) در موفقیت تیم فوتبال پاس بی‌تأثیر نخواهد بود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول