اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

سپاه فرزند خلف انقلاب است

امام جمعه نهاوند گفت: سپاه به عنوان فرزند خلف انقلاب در تمام آزمون‌های خود موفق و پیروز شده است.

سپاه فرزند خلف انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه سپاه به عنوان فرزند خلف انقلاب در تمام آزمون‌های خود موفق و پیروز شده است، اظهار کرد: امروز سپاه مقتدرتر از هر زمان به عنوان امید دوستان انقلاب و خار چشم دشمنان انقلاب در حال انجام مأموریت‌های خویش است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج اندیشه ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان افزود: سپاه به عنوان مروج اصلی‌ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توانسته نسل جوان انقلاب را که از دوران حماسه و خون مطلع نبود، آگاه سازد.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: ‌یکی از مهمترین دستاوردهای سپاه را می‌توان ترویج فرهنگ ایستادگی و عدم وابستگی نام برد، زیرا در طول هشت سال جنگ تحمیلی این نیرو توانست با رشادت خود از سرزمین ایران اسلامی به خوبی دفاع کند.

وی با اشاره به دلایل خشم و عصبانیت دشمنان از سپاه پاسداران ایران گفت:‌ ذوب بودن در ولایت، حرکت در مسیر صحیح و داشتن عملکرد درخشان سپاه و حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف انقلاب از سپاه نیرویی اثرگذار و مردمی ساخته است.

امام جمعه نهاوند وجود معنویت در سپاه ضامن موفقیت آن دانست و تصریح کرد: ولایت‌مداری و اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام خمینی(ره) از سپاه دژی مستحکم ساخته است.

فرمانده سپاه نهاوند در ادامه سپاه را سرباز ولایت خواند و گفت: یکی از ویژگی‌های این نهاد انقلابی مردمی بودن آن است.

محسن امیدی با اشاره به اجرای بیش از 250 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس در نهاوند با محوریت بسیج و سپاه ابراز داشت:‌ دیدار بسیجیان با امام جمعه، غبارروبی مزار مطهر شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه و رژه موتورسواران بسیجی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به اهدای خون، برپایی نمایشگاه‌های مختلف عکس دوران دفاع مقدس، دلجویی از خانواده‌های شهدا، ویزیت رایگان عموم مردم توسط بهداری سپاه و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در این هفته اشاره کرد.

انتهای پیام/89016/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول