اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز می‌شود

اجرای 100 برنامه هفته دفاع مقدس در تاکستان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان گفت: بیش از یک‌صد برنامه عمومی به مناسبت‌ گرامیداشت ایام دفاع مقدس در شهرستان تاکستان اجرا می‌شود.

اجرای 100 برنامه هفته دفاع مقدس در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، مسلم لطفی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برجسته‌سازی ابعاد این گنجینه‌ ارزشمند معرفی کرد و بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان افزود: بنا بر فرموده حضرت امام (ره)، دفاع مقدس نقطه عطفی در مسیر انقلاب اسلامی است.

لطفی‌زاده با تأکید بر اینکه ظهور عزتمندی و امنیت کنونی در ابعاد مختلف از برکات دفاع مقدس است، تصریح کرد: ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی توانست رشادت‌ها و سعادت‌طلبی دوران دفاع مقدس را جهانی کند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس تجلی حماسه، دینداری، ولایت‌مداری، پایداری و مظهر ایثار است، ابراز داشت: دفاع مقدس به عنوان اساس و پایه نظام اسلامی امروز سرلوحه ملت ایران قرار داشته و الگوی زیبایی از مقاومت است.

وی ادامه داد: وظیفه پیشکسوتان دفاع مقدس امروز تبیین صفات و دلاور مردی‌های عرصه‌ دفاع مقدس برای تجلی فرهنگ ایثار و مقاومت در جوانان است.

لطفی‌زاده به اجرای بیش از یک‌صد برنامه عمومی به مناسبت‌ گرامیداشت ایام دفاع مقدس در شهرستان تاکستان اشاره کرد و افزود: از تعداد برنامه پیش‌بینی شده 45 عنوان از برنامه‌ها ویژه و شاخص در شهرستان تاکستان به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/77005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول