اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

دفاع مقدس لبیک به امام راحل بود

فرماندار شوش گفت: دفاع مقدس لبیک به ارزش‌های نظام و آرمان‌های امام راحل بوده است.

دفاع مقدس لبیک به امام راحل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، علیرضا سعیدی‌نیا ظهر امروز در رژه 31 شهریورماه سال جاری اظهار کرد: باید همواره راه شهدا که راه استقامت در برابر استکبار است را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه تمام اقشار مردم باید در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمن هوشیار باشند افزود: ما همواره مدیون شهدا و استقامت و دلیری دوران مقدس آن‌ها هستیم و باید بتوانیم راه آن بزرگواران را به نحو صحیح ادامه دهیم.

فرماندار شوش ادامه دارد: خوشبختانه با وجود جنگ هشت ساله‌ای که دشمنان نظام و انقلاب به راه انداختند امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مقتدر در منطقه و یک کشور تأثیرگذار در صحنه‌های مختلف بین‌المللی مطرح است زیرا همیشه پشتیبانی ملت را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس لبیک به ارزش‌های نظام و آرمان‌های امام راحل بوده است اضافه کرد: جایگاهی که کشور ایران در حال حاضر دارد مرهون ایستادگی مردم در برابر تجاوز و زورگویی قدرت‌های مستبد است.

سعید‌ی‌نیا با بیان اینکه دفاع مقدس و آنچه از آن دوران تا به امروز حاصل شده مدیون استقامت و رشادت رزمندگان و شهدای مقدس اسلامی است گفت: امروز هم به پاسداشت هفته‌ دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و همچنین بیعت مجدد با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و لبیکی به مقام معظم رهبری گفته باشیم.

وی با اشاره به جایگاه‌های نیروهای مسلح و بسیج خاطرنشان کرد: همواره باید بر توان خود بیفزاییم تا آمادگی دفاع از مهین خود را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، رژه 21 شهریورماه در میدان بسیج شوش با حضور باشکوه تمام بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/72001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول