اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در دهدشت+تصاویر

همزمان با سراسر کشور و در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی نیروهای مسلح در دهدشت برگزار شد.

نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در دهدشت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح دهدشت اقتدار و صلابت خود را با برپایی رژه حماسی به نمایش گذاشت.

 رژه حماسی نیروهای مسلح با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و نهادها، بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار دهدشت برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیات روحبخش قرآن آغاز شد و با نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی به آرمان‌ها و اهداف شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

با شروع مراسم یگان‌های پیاده و موتوری نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در اولین روز از هفته دفاع مقدس با عبور از مقابل جایگاه اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ سید خداداد پاکزادمقدم در این مراسم هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه ماندگار سلحشوران در دفاع از میهن اسلامی دانست و اظهار داشت: این هفته فرصتی برای ارج نهادن به مقام والای رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با بیان اینکه دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌های ناب اسلام و جهاد مقدس علیه کفر بود ابراز داشت: امروز آمده‌ایم تا گوشه‌ای از سلحشوری و رشادت‌های دلاورمردان عرصه نبرد را به نمایش بگذاریم.

سرهنگ پاکزادمقدم بر لزوم معرفی شهادت‌طلبی جوانان این مرز و بوم به نسل سوم و چهارم انقلاب تأکید کرد و افزود: برگزاری رژه حماسی ضمن نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح نشاندهنده آمادگی کامل دفاعی در برابر هر نوع تهدید دشمن است.

 

انتهای پیام/82016/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول