اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دفاع مقدس انقلاب اسلامی به عنوان رکنی تعطیل‌ناپذیر، انقلاب را بیمه و خطرهای تهدیدکننده انقلاب را برطرف کرد.

دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد

عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ماهیت دفاعی داشت و انقلاب اسلامی شروع‌کننده جنگ نبود و دشمنان یکپارچه دنیایی، با خط عراق این جنگ را شروع کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، به دلیل فی سبیل‌الله بودن مقدس است، گفت: هر دفاعی رنگ الهی پیدا می‌کند دارای تقدس است و دفاع ما نیز به دلیل آنکه هیچ قاعده‌ای به جز خدا و ولایت و دین در آن نبود، مقدس شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: دفاع مقدس تجلی ارزش‌های الهی بود، زیرا تجلی مقاومت ملت، بصیرت و استقامت امت بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس انقلاب اسلامی به عنوان رکنی تعطیل‌ناپذیر، انقلاب را بیمه کرد، گفت: در دهه اول انقلاب خطرهایی وجود داشت که می‌توانست موجودیت انقلاب را تهدید کند ولی به برکت دفاع مقدس این آسیب‌ها برطرف شد.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: یکی از آثار دفاع مقدس تربیت نسل سنگرنشین انقلاب بود و ما در دوران دفاع مقدس درس ایثار، خدامحوری،‌ ولایت‌محوری، مقاومت و ایستادگی را فراگرفتیم.

وی عنوان داشت: هنوز یادگاران آن دوره مقاوم‌ترین و استوارترین اصول و ارکان انقلاب هستند، بنابراین گرامیداشت دفاع مقدس، گرامیداشت حادثه نیست و آموزش و درس‌گیری از دوران دفاع مقدس برای آینده انقلاب مفید است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان ما هرگز ما را رها نمی‌کنند، گفت: در برابر این دشمن جدید همان اصول و ارزش‌های دفاع مقدس است که جواب می‌دهد و در برابر جنگ نرم دشمن، به بصیرت همراه مقاومت و نرمش قهرمانانه نیاز داریم.

وی یادآور شد: اگر جایی نرمش نشان می‌دهیم، نه از موضع ضعف و نه از موضعی است که دشمن بخواهد ذلتی را بر ما تحمیل کند بلکه از موضع عزت و قهرمانی است.

حاجی‌صادقی با اشاره به معنای اعتدال به تعبیر مقام معظم رهبری گفت: اعتدال بر اساس فرمایش رهبر به معنای تقابل با اصول و ارکان انقلاب نیست، بلکه اعتدال عمل به شریعت است.

وی تصریح کرد: گرامیداشت دفاع مقدس در راهبرد تداوم انقلاب در دهه‌های بعدی مؤثر بوده و عمل کاربردی و نتیجه‌دهنده آن دوره است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هویتی دینی مدخل جدیدی از مدیریت و حاکمیت را بنا نهاد، عنوان داشت: ادبیات قرآن این است، همیشه قوی باشید تا هرگز دشمن اندیشه تجاوز به شما را نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شکل دیگری از مقاومت مردم در برابر تحریم مشاهده می‌شود و مقاومت مردم در برابر جنگ نرم، تهاجم فکری و فرهنگی در حوزه مبانی دینی، وهابیت، لیبرال دموکراسی، التقاط و فریب است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه نهم دی دفاع از رکن ولایت ‌محوری و هویت دینی انقلاب است، گفت: آمریکا در اتاق فکر خود تلاش می‌کرد تا مردم ایران را از انقلاب بگیرد زیرا تحلیل آنها این بود که یگانه عاملی که می‌تواند مرزها را بشکند، مردم ایران هستند.

وی یادآور شد: مردم تا زنده‌اند در حال دفاع هستند و اسلام تا زنده است باید دفاع در برابر هر موجود خطرناک را داشته باشد، ولی هیچگاه متجاوز و شروع‌کننده جنگ نیست، در عین حال که دلسوز و یاور مظلومان است.

انتهای پیام/78003/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول