اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خبر داد

پایان نمایشگاه فروش پاییزه با 100 هزار بازدیدکننده

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از پایان نمایشگاه فروش پاییزه با بیش از 100 هزارنفر بازدیدکننده در همدان خبر داد.

پایان نمایشگاه فروش پاییزه با 100 هزار بازدیدکننده

محمدرضا بیاناتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا( فروش پاییزه) با وسعتی بالغ بر 14 هزار متر مربع فضای عمومی و 5هزار و 500 متر مربع فضای مفید نمایشگاهی با مدیریت اجرایی مجمع امور صنفی شهر ستان همدان با حضور 190 واحد صنفی امروز به کار خود پایان داد.

وی گفت: این نمایشگاه که به مدت 10 روز در مکان دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار شد 170 هزار نفر بازدیدکننده داشت.

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ادامه داد: حضور چشمگیر شهروندان همدانی از نمایشگاه، خود برگ تأییدی بر بستر سازی و آماده‌سازی محیط  مناسب نمایشگاه همدان در برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تعامل مجمع امور صنفی شهرستان همدان در طول برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا «فروش پاییزه» گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس اقدامات صورت گرفته در راستای تنظیم و تعدیل قیمت کالاهای ضروری قابل تقدیر بوده و رضایتمندی شهروندان از این موضوع  نیز خود گواهی بر این مدعاست.

بیاناتی گفت: در طول برگزاری نمایشگاه طرح نظرسنجی با هدف بررسی میزان و رضایت غرفه‌داران و شهروندان انجام شده که در این راستا برنامه‌ریزی در راستای کیفیت‌بخشی به خدمات نمایشگاهی از رویکردهای مهم در نمایشگاه بود.

وی اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش و با هدف جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالا و خدمات مورد نیاز مردم در این ایام و تنظیم کالاهای مورد هدف، برگزاری نمایشگاه پاییزه توانست در راستای پیشبرد طرح و تنظیم بازار کمک شایانی باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان در ادامه اظهار داشت: روزانه بیش از 10 بازرس ویژه از مجمع امور صنفی، سازمان صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه به صورت مستمر فعالیت داشته و همچنین بازرسان ویژه تعزیرات حکومتی نیز در سایت اداری نمایشگاه مستقر شده و به تخلفـات رسیدگی می‌کردند.

وی گفت: نمایشگاه بین المللی استان همدان در گام بعدی، برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی استاندارد با مشارکت اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان را از تاریخ 17 تا 20 مهرماه در برنامه آتی خود دارد.

بیاناتی ابراز داشت: این نمایشگاه در تاریخ‌های مذکور همه روزه از ساعت  15 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان و شهروندان گرامی خواهد بود.

انتهای پیام/89002/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول