اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب:

نوای زنگ مقاومت فردا در مدارس تکاب نواخته می‌شود

فرماندار تکاب گفت: همزمان با بازگشایی مدارس زنگ مقاومت در مدارس تکاب نواخته می‌شود.

نوای زنگ مقاومت فردا در مدارس تکاب نواخته می‌شود

محمدعلی داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت‌مردی‌های رزمندگانی است که با انسجام، یک‌دلی و پاک‌بازی از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.

داعی بر لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی تأکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌سازی‌های دلیرمردانی است که در راه دفاع از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند و توطئه‌های دشمنان خللی در اراده آنها در دفاع از ولایت و رهبری ایجاد نکرد.

فرماندار تکاب گفت: دشمنان امروز با گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در تدارک توطئه‌ها و فتنه‌ها برای ضربه زدن به نظام هستند اما اکنون به یاری خداوند متعال همان انقلاب با ارزش‌‌های خود پا بر جا مانده و ذره‌ای انحراف و لغزش در آن ایجاد نشده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تکاب اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های کاملی برای برگزاری این برنامه‌ها صورت گرفته است که به ترتیب زمانی اجرا می‌شوند.

داعی به مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که از صبح امروز در مصلای تکاب آغاز شده است اشاره کرد و گفت: این مراسم نخستین برنامه این هفته بود که هم اکنون با شرکت صدها بسیجی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، این تقارن را اتفاقی ارزشمند یاد کرد و افزود: آشنا کردن دانش آموزان با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس امری بسیار مهم است که می‌تواند در انتقال ارزش‌های این دوران به نسل جوان موثر واقع شود.

فرماندار تکاب با بیان این مطلب تصریح کرد: فردا همزمان با نواخته‌شدن زنگ مدارس، زنگ مقاومت نیز به صدا در می‌آید و سخنرانی نیز در این ارتباط انجام خواهد شد.

داعی همچنین به برگزاری مراسم یادواره شهدا در مسجد روستای تکاب اشاره کرد و گفت: این مراسم رأس ساعت 20 فردا توسط ناحیه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وجود برنامه‌های متعدد فرهنگی در روزهای آینده، تصریح کرد: نشست سرگروه صالحین و دیدار با ائمه جماعات، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگر و غبارروبی مزار شهدا، پیاده‌‌روی کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنها و سخنرانی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج در میعادگاه نماز جمعه محور برنامه‌های قابل برگزاری در این هفته در تکاب است.

داعی به اهمیت برگزاری این مراسم و الگوبرداری کشورها از انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار اشاره و خاطرنشان کرد: این وعده‌ای بود که حضرت امام(ره) داده بود و امروز به وضوح می‌بینیم که دنیا متوجه ارزش‌های نظام اسلامی شده و برای اقامه دین خداوند در جهان مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/61006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول