اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

انقلاب اسلامی در ایران محدود نشده است / فراگیری تفکر انقلاب اسلامی در جهان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تفکر انقلاب اسلامی در محدوده ایران اسلامی محدود نشده بلکه به عنوان الگو در تمام جهان نفوذ کرده است.

انقلاب اسلامی در ایران محدود نشده است / فراگیری تفکر انقلاب اسلامی در جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در آئین آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای نظامی استان با گرامیداشت سی‌ و سومین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: خدا را به خاطر حفظ روحیه علوی و جهادی بعد از گذشت 24 سال از دوران دفاع مقدس شکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: روحیه جهادی همچنان بعد از گذشت 24 سال از جنگ تحمیلی در جامعه موج‌آفرین بوده و درس‌هایی که از هشت سال دفاع مقدس آموختیم هنوز در جامعه جاری و ساری است. 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با گرامیداشت 8 هزار شهید والا مقام استان همدان گفت: شهدای ارتش، سپاه، انتظامی، بسیج و جهاد و سایر نیروهای مردمی علمدار و سمبل هدایت جامعه به سوی تمدن بزرگ اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است تصریح کرد: مقام معظم رهبری دفاع مقدس را گنجی می‌دانند که باید آن را استخراج کرد. 

ابوحمزه با اشاره به اینکه مراسم امروز نماد و سمبلی است از رشادت‌های رزمندگان اسلام ابراز داشت: رزمندگان اسلام افتخار، بصیرت، ایثار، معنویت و ایستادگی در برابر استکبار را به خوبی انجام دادند.

وی اضافه کرد: با عبرت‌گیری از ایثارگری‌های رزمندگان در ایستادگی در برابر استکبار باید رسالت سنگینی که بر دوش داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در محدوده ایران اسلامی محدود نشده است اذعان کرد: انقلاب اسلامی را نباید فقط در کشورهای منطقه دید بلکه تفکر انقلاب اسلامی، در جای‌جای جهان نفوذ و بروز کرده است.

وی در پایان سخنانش گفت: با نفوذ بیشتر انقلاب اسلامی در بین کشورهای دنیا مسئولیت نیروهای نظامی بیشتر شده و باید مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/89019/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول