اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار شهرضا صورت‌گرفت

مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرضا

مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرضا صبح امروز با حضور فرماندار شهرضا صورت‌ گرفت.

مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمد‌باقر محمدی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرضا با بیان این مطلب اظهار داشت: جنگ تحمیلی نماد بارز مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر سلطه‌جویان غربی و شرقی بود که با درایت و هوشمندی مردم مقاوم کشورمان به بزرگ‌ترین عرصه سربلندی و افتخارتاریخ ایران اسلامی تبدیل شد.

وی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب همواره بر این نکته مهم تاکید داشتند که مقاومت مردم در دوران جنگ تحمیلی ابهت دروغین مستکبران جهان را آشکار کرد و باید این روحیه متعالی را به شکل شایسته به نسل‌های کنونی منتقل کنیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه ظهور استعدادهای برتر در حوزه نظامی از مهم‌ترین دستاوردهای دوران دفاع‌مقدس در سطح کشور ما به شمار می‌رود، افزود: در وضعیتی که در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای تامین نیازهای معمول در حوزه نظامی نیازمند حمایت از کشورهای بیگانه بودیم در حال حاضر به یکی از معدود کشورهای خودکفا در حوزه نظامی مبدل شده‌ایم و این مرهون رشادت جوانان این مرزو بوم است.

 محمدی با اشاره به اینکه تقویت روحیه خود‌باوری در حوزه‌های مختلف علمی و صنعتی از بارزترین امتیازات دوران دفاع مقدس برای ایران مطرح است، بیان داشت: همگان باید بدانند و آگاه باشند که جنگ‌های مختلف با سناریوهای تخریب و مشکل آفرینی همچنان برای ملت ایران در حال برنامه‌ریزی است و برای مقاومت در برابر این توطئه‌ها باید سیاست‌گذاری‌های مناسبی داشته باشیم.

وی اشاعه روحیه مقاومت و ایستادگی در سطح کشورهای مختلف جهان را از برکات دوران دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر مردم مقاوم و جوانان غیور در سطح کشورهای اسلامی با الگوگیری از منش و رفتار مردم ایران در دوران دفاع مقدس در برابر سلطه جویان مقاومت می‌کنند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم که با حضور پرشور و با صلابت عموم مردم شهرضا، خانواده‌های شهیدان دوران دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران و مسئولان برگزار شد پنج یگان نظامی مستقر در شهرستان از روبروی جایگاه، کلام‌الله مجید، تمثال مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

انتهای پیام/63011/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول