اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج رسانه عنوان کرد

دفاع مقدس بزرگ‌ترین خیزش مردمی دوران معاصر

جانشین سازمان بسیج رسانه گفت: دفاع مقدس بزرگ‌ترین خیزش مردمی برای دفاع از کیان نظامی اسلامی در دوره معاصر محسوب می‌شود.

دفاع مقدس بزرگ‌ترین خیزش مردمی دوران معاصر

حسین رضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بعد از وقوع انقلاب اسلامی هجمه‌ای علیه نظام اسلامی شروع شد، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی همه مخالفان انقلاب اسلامی دور هم جمع شده و جنگ هشت ساله را علیه ایران رقم زدند.

وی ادامه داد: اراده ملی، عزم رهبری و ملت برای مقابله با هجمه دشمنان که به قصد نابودی انقلاب اسلامی جنگ را تحمیل کرده بود در قالب دفاع مقدس قرار گرفت.

جانشین بسیج رسانه ادامه داد: دفاع مقدس بزرگ‌ترین خیزش مردمی در دوره معاصر علیه قدرت‌های استکباری و جریان‌های جهانی بود که حاضر به پذیرش استقلال کشورها نیستند.

وی به ایجاد بلوک رسانه اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: نظام‌های برخی از کشورهای اسلامی در حوزه ایجاد بلوک رسانه‌ای همکاری ندارند و ما هم به آنها امیدی نداریم.

جانشین سازمان بسیج رسانه ابراز داشت: اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی شامل بیش از 250 شبکه رادیو و تلویزیون و موسسه رسانه‌ای متشکل از 35 کشور عضو این اتحادیه بوده که نشان از بزرگی این مجموعه دارد.

وی با بیان اینکه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بخشی از بلوک رسانه‌ای را شکل دادند تصریح کرد: تکیه بر نیروهای مردمی و مجموعه‌های غیر دولتی در ایجاد بلوک رسانه‌ای اسلامی راهکار اصلی است. 

رضی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راهکار مقابله با قطع شبکه‌های جمهوری اسلامی در ماهواره‌ها در داشتن ماهواره مستقل است اذعان کرد: با توجه به اینکه ایران در حال حاضر امکان داشتن ماهواره مستقل را ندارد باید به سمت راه‌های جایگزین حرکت کرد. 

وی خاطرنشان کرد: بهترین راهکار مقابله با قطع شبکه‌های ماهواره‌ای ایران استفاده از بخش غیر دولتی است که فضای کار در عرصه بین‌المللی دارند و راهکار بعدی نیز ایجاد رسانه‌های جایگزین خصوصأ فضای مجازی و رسانه‌های سایبری است.

انتهای پیام/89019/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول