اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

تبدیل ایران به قدرت‌ در سایه ایثار شهدا محقق شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: تبدیل ایران به قدرت‌ در سایه ایثار شهدا محقق شد.

تبدیل ایران به قدرت‌ در سایه ایثار شهدا محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس جانانه از اعتقادات و ارزش‌های خود دفاع کردند.

وی افزود: شهدا جان خود را به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه در راه خدا هدیه کردند تا ایران اسلامی امروز در تاریخ مقتدر، پویا و ماندگار بماند.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: شهدا نام خود را در اوراق زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند تا مردم ایران اسلامی در دنیا استوار و پایدار بمانند.

وی با اشاره به برگزاری هفته دفاع مقدس ادامه داد: برگزاری این هفته‌ها با این عناوین برای زنده نگه‌داشتن و پویا ماندن این فرهنگ و انتقال آن به  نسل‌های بعد است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه هیچ نسلی در قرون متمادی به اندازه نسل دوران دفاع مقدس در برابر اعتقادات و ارزش‌های خود استوار و محکم نایستاده، ابراز داشت: این درسی است که باید در تاریخ این کشور و مرز و بوم پایدار بماند.

وی ادامه داد: مطرح شدن ایران به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ و ایجادکننده تمدن بزرگ اسلامی، در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان و دلاورمردی رزمندگان اسلام دوران دفاع مقدس شکل گرفته است

معاون استاندار همدان با اشاره به بیان شفاف عملکرد مدیران، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره بر اطلاع‌رسانی به مردم در مورد خدمات و تلاش‌های مسئولان و نهادها تأکید دارند.

وی با بیان اینکه دانستن در نظام جمهوری اسلامی به عنوان حقی برای مردم به شمار می‌رود، ابراز داشت: اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات ارائه شده نهادها از طرفی باعث اطلاع مردم شده و از سویی نیز از دستاوردهای نظام است.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: اصحاب رسانه نیز به عنوان یک وظیفه خطیر و رسالت بزرگ باید این امر را به خوبی منعکس کنند.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان در استان از تحرک و پویایی خوبی برخوردار است، ادامه داد: این مجمع در تمام مباحثی که وارد می‌شوند منشأ اثرات مثبتی هستند.

معاون استاندار همدان با اشاره به بحث مسائل منطقه‌ای، تصریح کرد: آنچه امروز مقام معظم رهبری به خوبی مدیریت کردند مباحث جهانی است.

وی تأکید کرد: تمام تلاش استکبار جهانی در این است که نظم نوین جهانی را در ید قدرت خود بگیرد اما نظام جمهوری اسلامی توانسته با ضرایب و فاکتورهای متعددی این فرمول معادله را به هم بزند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به نوید مقام معظم رهبری در راستای شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی اضافه کرد: پایه‌ها و شالوده این تمدن گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نیز به خوبی منویات مقام معظم رهبری را دنبال می‌کند، گفت: چشم‌انداز بسیار خوبی پیش روی ایران اسلامی است.

معاون استاندار همدان در پایان عنوان کرد: تمام تلاش ما در استان بر این بوده تا فضای مناسبی را برای خدمت مسئولان و انعکاس اقدامات اجرایی توسط اصحاب رسانه فراهم کنیم.

انتهای پیام/89006/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول