اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی کشور

دختران تکواندوکار قزوینی باز هم درخشیدند

دختران تکواندوکار قزوینی در جریان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی دختران رده‌های سنی نونهالان و خردسالان کشور با کسب دو قهرمانی خوش درخشیدند.

دختران تکواندوکار قزوینی باز هم درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان برگزاری این مسابقات که با حضور بیش از 300 تکواندوکار از 31 استان کشور برگزار شد، تیم 10 نفره تکواندوی دختران نونهال استان قزوین با کسب دو نشان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی پس از تیم‌های مازندران، گیلان و البرز در نهایت سکوی چهارمی بخش تیمی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

اما در ترکیب تیم اعزامی دختران نونهال استان به رقابت‌های قهرمانی کشور، شکیلا کلهر تکواندوکار شایسته قزوینی با انجام نمایشی دلپذیر ضمن اینکه موفق شد در وزن پنجم بالاتر از رقیبان مدعی خود عنوان قهرمانی را تصاحب کند، از سوی مسئولان برگزاری مسابقات نیز به عنوان فنی‌ترین ورزشکار انتخاب و معرفی شد تا نشان دهد که شایستگی‌ها و توانایی‌های بالایی دارد و قهرمانی وی با تلاش و پشتکاری مثال‌زدنی به دست آمده است.

مهدیه یوسفی دیگر طلایی تیم تکواندوی دختران نونهال استان در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور بود که موفق شد با پیروزی مقابل حریفان، دومین مدال خوش‌رنگ طلا را برای تیم تکواندوی قزوین در وزن دوم به دست آورد.

یاسمن ژاله دیگر تکواندوکار قزوینی نیز که با انجام بازی‌های درخور تحسین به دیدار پایانی وزن اول رسیده بود، در دیدار نهایی مقابل حریف مازندرانی خود تن به شکست داد تا عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

پس از ژاله نوبت نیوشا مهدی‌لو دیگر تکواندوکار شایسته قزوینی بود که در وزن سوم موفق شد مدال برنز این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.

موفقیت دختران تکواندوکار نونهال قزوینی در رقابت‌های قهرمانی کشور تا آنجا پیش رفت که طیار تقی‌پور دبیر هیئت تکواندوی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین می‌گوید: کسب نشان‌های رنگارنگ دختران تکواندوکار استان در مسابقات قهرمانی کشور بیشتر از آن‌که جنبه پیروزی و شادمانی داشته باشد، این نکته را اثبات می‌کند که اگر سرمایه‌گذاری به طور منظم و با برنامه‌ریزی دقیق روی سنین پایه صورت بگیرد، بدون شک آینده ورزش تکواندوی استان در سال‌های آتی در رده‌های سنی بالاتر تضمین خواهد شد.

تقی‌پور با اشاره به اینکه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی دختران نونهال تکواندوکار کشور در سطح بالایی برگزار شد، اظهار می‌کند: در این رقابت‌ها تیم مازندران با کسب چهار نشان طلا، یک نقره، دو برنز و کسب 78 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم گیلان با کسب دو نشان طلا، دو نقره و یک برنز و 58 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم البرز نیز با کسب یک نشان طلا، دو نقره و دو برنز عنوان سومی را کسب کرد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین با بیان اینکه تیم تکواندوی دختران استان از نظر تعداد مدال طلا بالاتر از البرز قرار داشت و حتی می‌توانست بر سکوی سومی این رقابت‌ها قرار بگیرد، اضافه می‌کند: تیم تکواندوی دختران استان تنها به خاطر جمع امتیازات بود که در نهایت در مکان چهارم کشور ایستاد.

انتهای پیام/77004/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول