اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تکواندو مازندران خبر داد

نایب قهرمانی تکواندو مازندران در مسابقات کشوری

سرپرست هیئت تکواندو مازندران از نایب قهرمانی تیم تکواندو نونهالان و خردسالان مازندران در رقابت‌های قهرمانی پسران کشور خبر داد.

نایب قهرمانی تکواندو مازندران در مسابقات کشوری

سید محمدتقی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات که با حضور بیش از 400 تکواندوکار از 32 تیم به میزبانی اصفهان برگزار شد، تیم منتخب مازندران در هر دو بخش نونهالان و خردسالان پسر نایب قهرمان کشور شد.

وی با اشاره به سطح کیفی مطلوب این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: تیم مازندران در بخش نونهالان دو مدال طلا و چهار مدال برنز و در بخش خردسالان نیز دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد.

سرپرست هیئت تکواندو مازندران ابراز داشت: ناصر اسدی، حمیدرضا هادیان در بخش نونهالان با شکست تمامی حریفان به مدال طلا رسیدند.

علوی در ادامه گفت: علی اکبر داوودی، آرین رستم نژاد، محمد حسین نادری و محمدتقی معصومی نیز به عنوان تکواندوکاران نونهال مازندرانی به چهار مدال برنز رسیدند.

وی همچنین اذعان داشت: در بخش خردسالان نیز علی حسین خیرخواه و مجتبی کهن روز به عنوان دو مازندرانی به مدال طلا رسیدند و پارسا کمالی، محمد نیری به دو مدال نقره و امیرحسین صفر پور نیز به مدال برنز را از آن خود کرد.

سرپرست هیئت تکواندو مازندران با اشاره به قهرمانی تیم دختران نونهال مازندرانی در این پیکارها اذعان داشت: در این مسابقات با اهدای مدال و حکم قهرمانی به نفرات برتر از سوی هیئت تکواندو استان به نفرات اول تا سوم تکواندو دختر و پسر مازندرانی برای تشویق جوایزی نقدی داده شد.

علوی در پایان مهم‌ترین برنامه هیئت تکواندو مازندران را برگزاری منظم لیگ در رده‌های مختلف و همچنین کشف استعداد و نخبه توسط مربیان استعدادیاب سراسر استان عنوان کرد.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول