اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور

بانوی قمی داور نمونه تکواندوی کشور شد

بانوی قمی عنوان داور نمونه قضاوت کننده در مسابقات تکواندوی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور را به خود اختصاص داد.

بانوی قمی داور نمونه تکواندوی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به نمایندگی از هیئت تکواندوی استان قم علاوه بر تکواندوکاران رده‌های سنی خردسالان و نونهالان، خانم کبری سخایی‌وطن نیز به عنوان داور از هیئت قم برای قضاوت در پیکارهای قهرمانی کشور راهی این مسابقات شده بود.

کبری سخایی‌وطن نایب رئیس سابق هیئت تکواندوی استان قم است که از جمله داوران و مربیان با سابقه و پرتلاش این رشته ورزشی نیز محسوب می‌شود و با پرورش استعدادهای این رشته ورزشی نقش ارزنده‌ای در توسعه تکواندوی قم در بخش بانوان ایفا کرده است.

در حالی که رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و خردسالان بخش دختران به مدت 2 روز به میزبانی هیئت تکواندوی استان اصفهان برگزار شد، خانم کبری سخایی‌وطن به نمایندگی از قم به عنوان یکی از داوران قضاوت کننده در این پیکارها از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو دعوت شد.

این در شرایطی است که مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در 2 رده سنی خردسالان و نونهالان و در 2 بخش دختران و پسران با عنوان گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و یادوارده 23 هزار شهید گرانقدر استان اصفهان در سالن 6 هزار نفری 25 آبان این شهر برگزار شد.

نوزدهمین دوره پیکارهای تکواندوی قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان با حضور 280 تکواندوکار در قالب 31 تیم از 29 استان کشور در مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار شد که در پایان این مسابقات، تیم تهران با 59 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

رده بندی نهایی بخش تیمی پیکارهای تکواندوی قهرمانی رده سنی خردسالان دختر کشور در حالی با قهرمانی تیم تهران مشخص شد که تیم هیئت تکواندوی البرز با 56 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و اصفهان با 51 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در این رده‌بندی، تیم‌های گیلان، توابع تهران، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و بوشهر به ترتیب رده‌های چهارم تا دهم را از آن خود کردند در حالی که از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور برترین‌ها نیز معرفی شدند.

در رده سنی نونهالان این پیکارها نیز 292 تکواندوکار در قالب 33 تیم از 31 استان کشور در اوزان منهای 29، 33، 37، 41، 44، 47، 51، 55، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات، تیم مازندران با 78 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد، گیلان با 58 امتیاز دوم شد و البرز بر سکوی سوم این پیکارها ایستاد.

در این رده‌بندی تیم‌های قزوین، تهران، توابع تهران، اصفهان الف، اصفهان ب، خوزستان و اردبیل به ترتیب رده‌های چهارم تا دهم را از آن خود کردند و خانم کبری سخایی‌وطن از هیئت تکواندوی استان قم عنوان برترین داور را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول