اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

دفاع مقدس اقتدار ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ضرورت ترویج آرمان‌های والای شهدا و مبانی هویت‌بخش در جامعه تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس اقتدار ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

دفاع مقدس اقتدار ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق فرماندهان نظامی و انتظامی کردستان با ولایت فقیه در سنندج، اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس اقتدار و عزت مردم، ولایت فقیه و نیروهای مسلح ایران برای جهانیان مسجل شد.

وی افزود: دستاوردهای والای 8 سال دفاع مقدس به عنوان دانشگاهی انسان‌ساز زمینه‌ساز تعالی و عزت ایرانیان در آن دوران و همچنین تداوم این عزت و تعالی در دانشگاه فکری و معنوی نشأت‌گرفته از آن ایام بوده و هم‌اکنون نیز این اقتدار و عزت تداوم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: بیان خاطرات و یادآوری ایثارگری‌ها و رشادت‌های آن ایام نقش مهمی در تقویت مبانی هویت‌بخش در جامعه داشته و باید این مهم همواره مدنظر قرار گیرد.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: ارزش‌های دینی در دوران دفاع مقدس کاملاً نمایان بود و در سایه عمل به همین ارزش‌ها خداوند متعال فتح‌الفتوح‌های بسیاری را نصیب مردم ایران کرد.

وی افزود: نقش ولایت فقیه در ایجاد وحدت فرماندهی و کسب موفقیت‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل بوده و تدبیرهای امام راحل ما را به عزت و تعالی کنونی رساند و هم‌اکنون نیز نوع رهبری مقام معظم رهبری در جهان بی‌بدیل است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: دفاع مقدس و 8 سال نبرد در برابر جبهه استکبار توانست معنویت ازدست رفته دوران قبل از انقلاب را به مردم ایران بازگرداند و نسلی را پرورش دهد که هم‌اکنون برکات این معنویت در کشور زمینه‌ساز خیر و عزت روزافزون است.

حسینی‌شاهرودی در پایان متذکر شد: باید در مسیر استفاده درست از ظرفیت‌هایی که دفاع مقدس در حوزه تربیتی و هویتی در کشور به وجود آورده است گام برداریم و با برنامه‌ریزی منسجم و بهره‌مندی از همه امکانات در مسیر ترویج هرچه بیشتر آرمان‌های والای دفاع مقدس در جامعه گام برداریم لذا برگزاری برنامه‌های مرتبط، بیان خاطرات و دستاوردهای این دوران می‌تواند نقش مهمی را در ارتقای فرهنگی و هویتی در جامعه ایفا کند.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول