اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرری

همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از اول مهرماه در میدان شهدای شاملو شهرری برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، منصور قادری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرری خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه نقش مردم و رزمندگان سلحشور در هشت سال دفاع مقدس با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی در بیش از 50 غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر خانه فرهنگ رازی با اشاره به قداست و بزرگداشت جنگ تحمیلی و پاسداشت آن، ادامه داد: از آنجایی که تبیین ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه ی عمومی است، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در یادآوری حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید و جوانان مؤثر باشد.

وی در ارتباط با این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مشارکت شهرداری منطقه 20، سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به مدت یک هفته در میدان شهدای شاملو برگزار می‌شود.

قادری با اشاره به این نمایشگاه ذکر کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‏‌ای است که تا مدت‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.

مدیر خانه فرهنگ رازی افزود: در این نمایشگاه مجموعه‌هایی از آثار که بیانگر ارزش‌های دفاع مقدس می‌باشد به نمایش و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته از اول مهرماه تا هفتم مهرماه از ساعت هشت تا 22 برای بازدید عموم دایر است.

این گزارش حاکی است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به خانه فرهنگ رازی واقع در 24 متری شهرری، خیابان بابک، خیابان پور حسینی، کوچه سمایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول