اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

خاطرات دوران دفاع مقدس در قالب نمایشگاه عکسی در معرض دید قرار گرفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با همکاری این اداره کل خاطرات دوران دفاع مقدس در قالب نمایشگاه عکسی در معرض دید قرار گرفت.

خاطرات دوران دفاع مقدس در قالب نمایشگاه عکسی در معرض دید قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حجت الاسلام سیدعباس مسعود ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود.

وی با بیان این که زبان هنر بهتر از هر چیز دیگری می‌تواند در انتقال این ارزش‌ها موثر باشد افزود: حضور نسل امروز در این گونه نمایشگاه‌ها و دیدن تصاویری از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند ما را در تحقق اهداف یاری دهد.

این مسئول با بیان این که دشمنان امروز در نظر دارند تا فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت را در دوران هشت سال دفاع مقدس در پیش چشم نسل امروز کمرنگ کنند افزود: هرگز نباید اجازه دهیم که دشمنان در این زمینه موفق باشند.

مسعودی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که گذر زمان از دوران هشت سال دفاع مقدس آرمان‌ها و ارزش‌های آن دوران را نیز با خود ببرد بلکه باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی و همچنین بیان خاطرات رزمندگان اسلام نسل امروز را با آن دوران مأنوس سازیم.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهیدان و همچنین بیان رشادت‌های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: در این نمایشگاه عکس‌هایی از رزمندگان در مناطق مختلف و در رسته‌های مختلف نظامی ازجمله نیروهای دریایی، زمینی و پشتیبانی به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه سخنان خود به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به منظور گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجلیل از جانبازان، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا در امامزاده محمد (ع) کرج نیز در هفته دفاع مقدس، برگزاری نشست بانوان فرهیخته و فعالان فرهنگی استان با موضوع هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یاد شهدا با برپایی آیین قرائت زیارت عاشورا و برگزاری مسابقه پیامکی دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/2302/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول