اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی بابلسر خبر داد

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در بابلسر

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بابلسر از جمع‌آوری 3 میلیارد و 38 میلیون ریال زکات توسط مردم این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در بابلسر

سیدحسن محسنی معلم امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در ساری از جمع‌آوری 3 میلیارد و 38 میلیون ریال زکات توسط مردم این شهرستان از ابتدای سال‌ جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: زکات‌های جمع‌آوری شده در قالب زکات مستحبی بوده است.

وی محصولات زکات جمع‌آوری شده را در سرفصل‌های سبد کالا و برنج و هزینه اجرای طرح‌های عمرانی برشمرد و با تقدیر و تشکر از این امر خداپسندانه اعلام کرد: هنوز تا رسیدن به رشد و تکامل معنوی و ترویج حسنه زکات و همه‌گیرشدن این امر واجب  نیازمند تبلیغات وسیع هستیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بابلسر همچنین با اشاره به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس از استقرار 13 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در شهرستان بابلسر خبر داد و بیان داشت: جشن ملی همزمان با سراسر کشور در روزهای دهم تا دوازدهم مهرماه 92 یعنی از چهارشنبه در مدارس و پنجشنبه در سراسر شهرستان و جمعه در مصلی جمعه و جماعات این شهرستان برگزار می‌شود.

محسنی معلم متذکر شد: این جشن ملی با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و اداره آموزش و پرورش و صداوسیما و کمیته امداد برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در هر مدرسه با درنظر گرفتن نیازمندان همان مدارس توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد بابلسر همچنین از دیدار مسئولان کمیته امداد این شهرستان با خانواده شهید هادی باغبانی مستندساز بابلسری در سوریه خبر داد و گفت: این دیدار به همراه معاونان این نهاد برای تفقد و دلجویی از خانواده شهید شهید هادی باغبانی که در کشور سوریه به درجه شهادت نائل شد، صورت گرفت.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول