اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

نظر محمد حسن‌نژاد درباره مناظره تلویزیونی در خصوص دریاچه ارومیه

نماینده مرند و جلفا در مجلس به مناظره دیروز شبکه یک سیما با موضوع نجات دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: عدم حضور نماینده‌ای از آذربایجان‌شرقی در مناظره دریاچه ارومیه جای سئوال دارد.

نظر محمد حسن‌نژاد درباره مناظره تلویزیونی در خصوص دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، «محمد حسن‌نژاد» ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حالی که انتظار می‌رفت برگزاری مناظره دیروز در صدا و سیما به نجات سریع دریاچه ارومیه کمک کند، چالش‌های جدیدی را به وجود آورد.

وی افزود: اساساً همه اعتقاد دارند که دریاچه ارومیه نیازمند رسیدگی سریع برای احیای مجدد است و در این شرایط این موضع حیاتی نمی‌تواند محل مناظره باشد.

حسن‌نژاد تصریح کرد: ما اعتقاد داریم اگر موضوع انتقال آب ارس محل مناظره است باید موافقان و طراحان این طرح هم در جلسه مناظره حضور می‌داشتند که متاسفانه این‌گونه نشد.

نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر از حضور نماینده اردبیل، حضور مسئولانی از استان‌های آذربایجان شرقی و کردستان به عنوان استان‌های ساحلی دریاچه ارومیه ضرورت داشت که مورد غفلت قرار گرفته بود.

حسن‌نژاد در عین حال از برگزاری برنامه مشابهی توسط صدا و سیما در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مسئولان صدا و سیما مجاب شده‌اند برنامه تلویزیونی مشابهی تدارک ببینند تا ابعاد مختلف این قضیه به طور فنی مورد بررسی قرار گیرد.

چهارمین مناظره شبکه یک سیما بعد از ظهر دیروز با موضوع وضعیت دریاچه ارومیه برگزار شد و در آن علاوه بر کارشناسان و مسئولانی از محیط زیست و وزارت نیرو رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و رئیس مجمع نمایندگان اردبیل به همراه استاندار آذربایجان غربی حضور داشتند. پیش‌تر رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز عدم دعوت از نماینده‌ای از این استان را مورد انتقاد قرار داده بود.

انتهای پیام/60002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول