اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری همایش ملی «حماسه اولین پاسخ» نیروی هوایی در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری همایش ملی نخستین پاسخ نیروی هوایی در همدان خبر داد.

برگزاری همایش ملی «حماسه اولین پاسخ» نیروی هوایی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان همدان، به مناسبت گرامیداشت نخستین عملیات هوایی به عمق خاک دشمن متجاوز همایش «حماسه اولین پاسخ» با محوریت پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در موزه دفاع مقدس همدان برگزار می شود.

جلسه هماهنگی استانی برای برگزاری این همایش با حضور امیر فرماندهی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئولان مربوطه برگزار می‌شود.

این همایش به مناسبت گرامیداشت نخستین عملیات هوایی به عمق خاک دشمن متجاوز در آغازین روز هفته دفاع مقدس و با برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی امیر پردیس، فرمانده اسبق نیروی هوایی و مشاور عالی نظامی مقام رهبری، بازخوانی عملیات توسط خلبانان شرکت کننده در عملیات، تجلیل از خانواده‌های شهدای شاخص افتخارآفرین سرلشکر خلبان «محمد صالحی» و سرلشکر خلبان «خالد حیدری» برگزار می‌شود.

شایان ذکر است: رونمایی از غرفه یادبود این دو شهید شاخص در گالری نیروی هوایی موزه دفاع مقدس همدان از برنامه‌های جنبی این همایش است.

انتهای پیام/89024/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول