اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تحقیق و پژوهش مجتمع پتروشیمی جم خبر داد

اجرای فاز اول پروژه پایش لحظه‌ای منابع نشر آلاینده‌های پتروشیمی جم

مسئول تحقیق و پژوهش مجتمع پتروشیمی جم از اجرای فاز اول پروژه پایش لحظه‌ای و مداوم منابع نشر آلاینده‌های مجتمع پتروشیمی جم خبر داد.

اجرای فاز اول پروژه پایش لحظه‌ای منابع نشر آلاینده‌های پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رضا راشدی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت پتروشیمی در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت است و روز به روز شاهد پیشرفت‌های بیشتری هستیم.

وی افزود: پتروشیمی جم از شرکت‌های پیشرو در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و در چند سال اخیر به توفیقات زیادی رسیده است.

مسئول تحقیق و پژوهش مجتمع پتروشیمی جم از اجرای فاز اول پروژه پایش لحظه‌ای و مداوم منابع نشر آلاینده‌های مجتمع پتروشیمی جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و کوشش کارشناسان واحدهای خدمات فنی، تعمیرات، HSEQ و فناوری اطلاعات، فاز اول پروژه پایش لحظه‌ای و مداوم منابع نشر آلاینده‌های مجتمع به انجام رسید.

راشدی تصریح کرد: در راستای اجرای بند ب ماده 192 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در زمینه لزوم نصب تجهیزات پایش آنلاین بر روی منابع نشر آلاینده‌های مجتمع پتروشیمی جم، با تلاش و کوشش کارشناسان و متخصصان واحد‌های خدمات فنی، تعمیرات، HSEQ و فناوری اطلاعات، فاز اول این پروژه مشتمل بر پایش لحظه‌ای و مداوم آلاینده‌های NOX و CO دودکش کوره‌های الفین به انجام رسید.

وی بیان کرد: با انجام این مهم، سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر قادر خواهد بود به صورت لحظه‌ای و مداوم وضعیت آلاینده‌های خروجی کوره‌های واحد الفین را رصد کند.

این مسئول گفت: شرکت پتروشیمی جم به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و سرآمد منطقه، در زمره نخستین شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه است که موفق به انجام این مهم شده است.

وی افزود: با اجرای این پروژه افتخاری دیگر در کارنامه پربار پتروشیمی جم رقم خورده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2451/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول