اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور:

روند اجرای پروژه‌ها در کشور باید زیرساخت‌های لازم را دارا باشد

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: روند اجرای پروژه‌ها در کشور باید زیرساخت‌های لازم را دارا باشد و سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

روند اجرای پروژه‌ها در کشور باید زیرساخت‌های لازم را دارا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن موحدیان عطار ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای استان اصفهان اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی سازمانی یکپارچه است که از جمع دانش‌آموختگان بخش کشاورزی و محیط زیست تشکیل شده است و در قالب یک حوزه اجتماعی خود را در ساختار و پشتیبانی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: ما در سازمان انتظاراتی را که طرح می‌کنیم باید در ساختار ایجاد شده به نتیجه برسانیم و خود بیشترین پشتیبانی را از یکدیگر داشته باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور افزود: سازمان مهندسی کشاورزی بخش خصوصی است و وظیفه من در سازمان مرکزی این است که اگر فرصتی ایجاد ‌شد آن را به نفع سازمان شکل دهم.

وی تصریح کرد: امروز جایگاه سازمان نظام کشاورزی در دیدگاه حاکمیت جایگاه بسیار عظیمی است اما رقابت‌هایی که در حوزه اجرا تصور می‌شود ما را متضرر می‌کند.

موحدیان اذعان داشت: هیچ قانونی بعد از 2 سال در کشور اصلاحیه نخورده است، اما قانون سازمان نظام مهندسی کشاورزی بعد از 2 سال اصلاحیه خورده است و دلیل آن نواقصی است که در قوانین آن موجود است که باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه‌های زیربنایی باید یک برنامه یکپارچه داشته باشیم، اظهار کرد: برنامه‌های زیر بنایی باید با تعادل و ارتباط موضوعات با یکدیگر باشد تا اثربخشی مثبت این پروژه‌ها و طرح‌ها در رابطه با همدیگر قسمتی از وضعیت مالی کشور را پشتیبانی کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور افزود: روند اجرای پروژه‌ها در کشور باید زیرساخت‌های لازم را دارا باشد و زمانی که زیرساخت‌های یک حجم بزرگ را در یک و یا چند سال نداریم به طور قطع یک توسعه یافتگی مجاری ایجاد می‌شود که به محض تعیین اعتبارات بخش زیرساخت‌ها معطل می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه زیرساخت‌ها باید سرمایه‌گذاری لازم انجام شود تا اقدامات در حوزه کشاورزی بتواند توسعه یافته و موثر باشد.

موحدیان بیان کرد: در فعالیت‌های کشاورزی بخش خصوصی در 4 سال گذشته اتفاقاتی افتاده است که پای سازمان نظام مهندسی به آنها باز شده است.

انتهای پیام/2301/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول