اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

100 عنوان برنامه در شاهین‌دژ برگزار می‌شود

فرماندار شاهین‌دژ از وجود بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شاهین‌دژ خبر داد.

100 عنوان برنامه در شاهین‌دژ برگزار می‌شود

بهروز بهروز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور سال‌های حماسه و ایثار و اجرای اطاعت مخلصانه از ولی فقیه و جانشین صالح امام زمان(عج) است.

وی این هفته را تابلوی جاوید و پرافتخار دلاور مردی‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌ها عنوان کرد و افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تکریم شهادت توام با ایثار و ترسیم آینده است.

بهروز از وجود 100 عنوان برنامه عمومی و تخصصی در رده‌های مختلف در شاهین‌دژ خبر داد.

وی هدف عمده برگزاری این مراسم و برنامه‌های هفته دفاع مقدس را جلب افکار عمومی به موضوع دفاع مقدس و تثبیت اراده دفاع از انقلاب و نظام مقدس ایران اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده از دیگر اهداف بزرگداشت این هفته است.

فرماندار شاهین‌دژ ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و نام ایثارگران سال‌های دفاع مقدس، فضاسازی فرهنگی و تنظیم شعارهای انقلابی از دیگر اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی با اشاره به تقارن آغاز هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، تصریح کرد: زنگ مقاومت همزمان با نخستین روز از بازگشایی مدارس در بیش از 74 مدرسه دخترانه و پسرانه شاهین‌دژ نواخته می‌شود.

بهروز از وجود برنامه‌های مختلفی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری در سطح شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان با شعار تجدید بیعت با رهبری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری یادواره‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس در شاهین‌دژ است.

فرماندار شاهین‌دژ برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، شرکت در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری مسابقات ورزشی، قرآنی، فرهنگی و .... را از دیگر برنامه‌های این هفته در شاهین‌دژ عنوان کرد.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برای مردم برخی روستاهای دورافتاده و محروم نیز در طول این هفته پیش بینی شده است.

بهروز در این راستا از همکاری پایگاه بسیج ادارات، محلات، مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/61006/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول