اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان:

با بهترین بازی به فینال رسیدیم

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان گفت: برای پیروزی برابر الهلال و قبل از بدست گرفتن کنترل جریان مسابقه باید بهترین بازی خودمان را انجام می‌دادیم.

با بهترین بازی به فینال رسیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان،  همکاری خوب حامد حدادی و آرن داودی، عامل اصلی پیروزی 121 بر 73 تیم بسکتبال فولاد ماهان ایران مقابل الهلای بحرین در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا بود. حالا فولاد ماهان باید در فینال مسابقات به مصاف الریان قطر برود.

بازیکنان الهلای تلاش زیادی کردند تا با توجه به خطر 5 فوله شدن مهدی کامرانی در نیمه اول، پابه‌پای فولاد ماهان امتیاز بگیرند اما بازیکنان فولاد ماهان با ناکام گذاشتن حملات رشیم رایت و جاناتان جونز، بازیکنان خارجی الحاله خیلی زود کنترل بازی را بدست گرفتند.

متیو اسکیلمن، مربی تیم الهلای بحرین پس از پایان بازی گفت: از جریان بازی خارج شدیم. اختلاف سطح دو تیم کاملا واضح بود، ما تیم جوانی هستیم و به نحوه بازی بازیکنانمان افتخار می‌کنم، بهترین بازی خود را انجام دادیم ولی کافی نبود.

محسن صادق‌زاده سرمربی نام آشنای تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان نیز پس از پیروزی تیمش عنوان داشت: برای پیروزی در این دیدار و قبل از بدست گرفتن کنترل جریان مسابقه باید بهترین بازی خودمان را انجام می‌دادیم، هفت بازیکن ماهان در این بازی بیش از 9 امتیاز گرفتند و رشیم رایت و جاناتان جونز نیز در مجموع 40 امتیاز برای نماینده بحرین کسب کردند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی الریان قطر با نتیجه 71 بر 67 از سد ASU اردن گذشت.

تیم‌های الریان قطر و فولاد ماهان ایران از ساعت 19:30 امشب برگزار کننده دیدار فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا هستند و ASU و الهلای از ساعت 17:30 در دیدار رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/63006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول