اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار مازندران:

یک‌هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه حدود یک‌هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، گفت: همه این برنامه‌ها مردمی بوده و به صورت خودجوش برگزار می‌شود.

یک‌هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، منصورعلی زارعی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه و دلاوری‌های ملت عزیز ایران است که دشمنان انقلاب اسلامی را به زانو درآورد.

وی با اشاره به اینکه مستندات بسیاری وجود دارد که جنگ ما، جنگ نابرابر بود، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان با رهبری آمریکا، در مقابل ما ایستاده بودند.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران، پیروز صحنه بود و از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کرد، گفت: پایه‌های انقلاب هم مستحکم تر شد.

زارعی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و جهاد را به ارمغان آورد، متذکر شد: رهبری از هشت سال دفاع مقدس، به عنوان گنج یاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جاری شدن این سرمایه عظیم در زندگی ما، باعث می‌شود که ابرقدرت‌ها دیگر به خود اجازه ندهند که نگاه بدی به کشور ما داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه جنگ ما، تفاوت ویژه‌ای با جنگ‌های کلاسیک دنیا داشت، افزود: این تفاوت در خلاقیت‌ها بود که جنگ ما را متمایز کرد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت از شاخص‌های اصلی دفاع مقدس بود، یادآور شد: این داستانی است برای آیندگان و سند معتبری برای همه ملت‌هایی که امروز در مقابل ظلم ایستادگی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه همه جریان‌های سیاسی کشور، نسبت به دفاع مقدس، نظر مثبت دارند، اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان فرهنگ ماندگار در جامعه نهادینه شد.

* آبگیری سد عملیات والفجر در پارک موزه مازندران

زارعی با اشاره به اینکه حدود یک‌هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، گفت: همه این برنامه‌ها مردمی بوده و به صورت خودجوش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت 20 درصدی پارک موزه دفاع مقدس، تصریح کرد: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، عملیات والفجر هشت به تصویر کشیده شده و سد مربوط به این عملیات در پارک موزه، آبگیری می‌شود.

زارعی با بیان اینکه در مازندران میزبان 210 شهید گمنام در 67 منطقه هستیم، ادامه داد: بیمارستان 320 تختخوابی در دست احداث مازندران، به نام سردار شهید نوری، نامگذاری می‌شود.

وی با اشاره به شکل‌گیری ستاد تدوین آثار و نقش مردم در دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، گفت: این ستاد زیر نظر سردار کمیل کهنسال فعالیت می‌کند.

زارعی با بیان اینکه در زمینه تاریخ شفاهی جنگ، مصاحبه با فرماندهان دفاع مقدس را آغاز کردیم، یادآور شد: این فرماندهان اسناد معتبری را در اختیار ما قرار می‌دهند.

انتهای پیام/86007/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول