اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

ویزیت رایگان بیماران در نقاط شهری و روستایی گچساران

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از ویزیت رایگان بیماران در هفته دفاع مقدس و ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی در این شهرستان خبر داد.

ویزیت رایگان بیماران در نقاط شهری و روستایی گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار اسدپور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس، برخی از برنامه‌های مرتبط با حوزه سلامت در شهرستان گچساران را تشریح کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: اکیپ دندانپزشکی با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم به منظور درمان بیماری‌های دهان و دندان اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس، شبکه بهداشت و درمان با همکاری بسیج جامعه پزشکی اقدام به اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برای ویزیت رایگان بیماران می‌کند.

اسدپور ویزیت رایگان بیماران در مراکز شهری و روستایی در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های حوزه درمان در این هفته برشمرد.

*حضور تیم فوریت‌های پزشکی در مراسم رژه هفته دفاع مقدس

وی با بیان اینکه ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم همواره در دستور کار شبکه‌های بهداشت و جامعه پزشکی است، گفت: با نیروهای عضو بسیج در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران به منظور شرکت در مراسم‌های هفته دفاع مقدس همکاری می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از حضور تیم فوریت‌های پزشکی با دو دستگاه آمبولانس در طول مراسم رژه در سالروز دفاع مقدس خبر داد.

ستار اسدپور گفت: ایجاد سنگر و انجام تزئینات در ارتباط با هفته دفاع مقدس در جلو این اداره با توجه به مصوبات جلسه فرمانداری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع بهداشت دهان و دندان به ویژه در میان کودکان و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد از مواردی است که اگر در توجه به آن کاهلی صورت گیرد، شاهد عواقب بسیار نگران‌کننده‌تر آن خواهیم بود؛ هم‌اکنون در این استان 90 درصد کودکان دارای دندان پوسیده هستند.

انتهای پیام/82005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول