اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

اجرای 90 برنامه فرهنگی در شوشتر

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر از اجرای 90 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای 90 برنامه فرهنگی در شوشتر

محسن شوشتری‌گماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: 90 برنامه فرهنگی به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شوشتر اجرا می‌شود و بسیج در شهرستان ماموریت اجرای این برنامه‌ها را برعهده دارد.

وی با اشاره به این‌که برخی از برنامه‌ها به صورت سنتی برگزار می‌شود، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و دیدار با امام جمعه شهرستان شوشتر از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار هفته دفاع مقدس شهرستان شوشتر قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به این‌که به بخش نشاط و ورزش در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید بسیار زیادی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا همه حوزه‌های مقاومت، برنامه‌های فرهنگی و به‌ویژه ورزشی را در دستور کار قرار دهند.

شوشتری‌گماری با تاکید بر این‌که توجه به گردهمایی‌های بسیج در شهرستان شوشتر بسیار در برنامه‌‌ریزی‌ها مد نظر بوده است، خاطرنشان کرد: تجمع بسیجیان در روز 31 شهریورماه و حضور آن‌ها در مراسم نماز وحدت از جمله برنامه‌هایی است که قرار است با حضور حداکثری بسیجیان برگزار شود.

وی تاکید کرد: نمایش حضور بسیجیان با لباس بسیجی در نماز جمعه این هفته (هفته دفاع مقدس) و تلاش برای استفاده از مناسبت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده در این هفته از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بسیجیان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده همگی بر اساس استعداد موجود در نیروهای حوزه‌های مقاومت شهری و روستایی طراحی شده و برای اجرا به آن‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/72006/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول