اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی کردستان عنوان کرد

برگزاری رقابت تیراندازی خانوادگی در سنندج

دبیر هیئت تیراندازی کردستان گفت: یک دوره رقابت تیراندازی خانوادگی در شهرستان سنندج و در 2 بخش تپانچه و تفنگ بادی برگزار شد.

برگزاری رقابت تیراندازی خانوادگی در سنندج

بیژن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه همه ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت این ایام صورت می‌گیرد، اظهار کرد: تیراندازی خانوادگی نیز از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه تیراندازی خانوادگی در سالن بعثت شهرستان سنندج اظهار کرد: این مسابقات با حضور 26 خانواده به صورت حذفی و در دو اسلحه تفنگ بادی و تپانچه انجام شد.

دبیر هیئت تیراندازی کردستان تصریح کرد: از هر خانواده یک زن و یک مرد حضور داشتند که مجموع امتیازات آن‌ها در دو اسلحه، خانواده‌های برتر را مشخص کرد.

قاسمی تصریح کرد: در پایان این رقابت خانواده رزمه‌گیر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و خانواده‌های شیاسی و عزیزی به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

وی یکی از برنامه‌های آینده هیئت تیراندازی استان کردستان در زمینه برگزاری مسابقات را تیراندازی آزاد فرم کامل بانوان در اول مهر ماه عنوان کرد.

دبیر هیئت تیراندازی کردستان  همچنین تیراندازی به اهداف پروازی در ساعت 9 صبح روز جمعه جاری در اردوگاه وحدت آموزش و پرورش را دیگر رقابت پیش‌روی این ورزش در سطح استان ذکر کرد.

گفتنی است؛ ورزش تیراندازی از جمله رشته‌های زیبا و مفرح است که در استان کردستان از استقبال مطلوبی برخوردار است، ضمن آنکه به دلیل تأکیدات دین اسلام در پرداختن به این ورزش اهمیت آن دو چندان به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/79012/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول