اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان پیکارهای هفته دوم

نمایندگان قم در لیگ‌های تیراندازی با تفنگ و تپانچه کشور قعرنشین شدند

رقابت‌های فصل جاری لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور با قعرنشینی تیراندازان قم در ترکیب تیم‌های مقاومت و هیئت تیراندازی پیگیری شد.

نمایندگان قم در لیگ‌های تیراندازی با تفنگ و تپانچه کشور قعرنشین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای کسب مجوز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری پنج تیم در مسابقات لیگ دسته دوم این رشته ورزشی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بدین ترتیب تیم‌های شرکت گاز خراسان‌رضوی، هیئت کرمان، هیئت فارس، مقاومت قم و هیئت تیراندازی قم رقابت خود در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم را آغاز کردند و بعد از اینکه در هفته نخست در دیار حافظ و به میزبانی هیئت تیراندازی فارس به رقابت پرداختند در هفته دوم در کرمان با یکدیگر مسابقه دادند.

هیئت تیراندازی استان کرمان و تیم این شهر در حالی میزبان رقابت‌های هفته دوم از دور رفت لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور بود که در این هفته تیم هیئت تیراندازی قم با قرعه استراحت رو‌به‌رو بود اما تیم مقاومت قم با حریفان رقابت کرد.

در رشته تفنگ تیمی، تیم‌های شرکت گاز خراسان‌رضوی و فارس بر حریفان خود پیروز شدند، در حالی که در بخش انفرادی ابوطالب خادمی از فارس با امتیاز 571 نفر اول لقب گرفت و حسین حاجی میرزا از شرکت گاز خراسان رضوی با امتیاز 569 نفر دوم شد، ضمن اینکه معین معدنچی از شرکت گاز خراسان رضوی با امتیاز 568 نفر سوم این رقابت‌ها بود.

همچنین در رشته تپانچه تیمی، تیم‌های کرمان و فارس برابر حریفان خود به برتری رسیدند و در انفرادی نیز حمیدرضا مصطوفی از هیئت فارس با امتیاز 553، مجید نمک‌شناس از هیئت کرمان با امتیاز 551 و پژمان زمزم‌زاده از هیئت کرمان با امتیاز 549 به ترتیب اول تا سوم شدند. بدین ترتیب با پایان هفته دوم پیکارهای دور رفت لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور و در جدول رشته تفنگ بادی تیم هیئت فارس با کسب 10 امتیاز در صدر ایستاد، هیئت کرمان با شش امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، شرکت گاز خراسان‌رضوی با پنج امتیاز سوم شد، هیئت قم با یک امتیاز در مکان چهارم ایستاد و مقاومت قم در انتهای جدول قرار گرفت.

همچنین در جدول رده‌بندی لیگ تپانچه بادی تیراندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های هیئت فارس و هیئت کرمان با 10 امتیاز اول و دوم هستند، در حالی که شرکت گاز خراسان‌رضوی و هیئت قم با یک امتیاز به طور مشترک  سوم و چهارم محسوب می‌شوند و تیم مقاومت قم در انتهای جدول جای دارد.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول