اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نکا خبر داد

آغاز سال تحصیلی جدید با 17 هزار دانش‌آموز در نکا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: مدارس نکا سال تحصیلی جدید را با 17 هزار دانش آموز شروع می‌کنند.

آغاز سال تحصیلی جدید با 17 هزار دانش‌آموز در نکا

اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: تاکنون 17 هزار دانش‌آموز در 186 مدرسه با ظرفیت 691 کلاس سال تحصیلی 93-92 ثبت‌نام کردند و سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

وی از آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی 93-92 خبر داد و اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک هفته دفاع مقدس 17 هزار و 44 دانش‌آموز در 186 مدرسه با ظرفیت 691  کلاس سال تحصیلی 93-92 را جشن می‌گیرند.

کارگر با بیان اینکه 9 هزار و 316 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، تحصیل می‌کنند و با توجه به تغییر  برخی از کتاب و پایه‌ها تصریح کرد: در زمینه تامین نیروی انسانی آموزشی کوچک‌ترین مشکلی در این شهرستان نداریم و آموزش‌های ضمن خدمت برای کتاب‌های تازه چاپ نیز انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با اشاره به جایگاه علم‌آموزی و نقش سوادآموزی در توسعه و پیشبرد اهداف در هر جامعه‌ای اظهار کرد: در سایه تلاش‌ها و توجهات خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حاضر هیچ دانش‌آموز محروم از تحصیل در این شهرستان وجود ندارد.

وی یادآور شد: یکشنبه 31 شهریور در آغاز هفته دفاع مقدس همزمان در سراسر مدارس ابتدایی شهرستان، مراسم جشن شکوفه‌ها  ویژه پایه اول ابتدایی در دبستان دخترانه شهید آهنگری انجام می‌شود.

کارگر گفت: مراسم جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در دبیرستان شهید عمادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 952 دانش‌آموز در مقطع اول متوسطه و 4 هزار و 776 دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه، فنی، حرفه‌ای و کار و دانش تحصیل می‌کنند، یادآور شد: مراسم جشن آغاز سال تحصیلی 93-92 با حضور مسئولان، دانش‌آموزان، اولیاء و همکاران فرهنگی در روز دوشنبه اول مهر 92 در دبیرستان پسرانه شاهد برگزار می‌شود.

کارگر با بیان اینکه توجه به مسائل اعتقادی و هنجارهای جامعه، انسان را از ناهنجاری‌ها باز می‌دارد یادآور شد: آموزش و پرورش تنها به دنبال دانشگاه نیست بلکه به دنبال خلق اخلاق اسلامی در جامعه و تربیت نیروهای توانمند و با مهارت برای داشتن زندگی سالم است.

وی گفت: سند بنیادین آموزش و پرورش سندی بر پایه آموزه‌های دینی، اعتقادی و اسلامی ما است و لذا توجه به این سند و اجرای آن از بسیاری مشکلات جلوگیری می‌کند و در سال تحصیلی جدید نیز با قوت بیشتر در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول