اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

درج 3 تا 5 نمره منفی در پرونده رانندگان بی‌توجه به هشدار گذربان مدرسه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 تا 5 نمره منفی از این پس در پرونده رانندگانی که به هشدارهای گذربانان مدرسه بی‌توجهی کنند، ثبت می‌شود.

درج 3 تا 5 نمره منفی در پرونده رانندگان بی‌توجه به هشدار گذربان مدرسه

سرهنگ ابوالحسن ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: همزمان با نزدیکی مهرماه و آغاز به کار مدارس، تمهیداتی برای رفت و آمد آسان و بی‌خطر دانش‌آموزان و دانشجویان استان اندیشیده شده است.

وی نشست شورای ترافیک را نخستین اقدام دانست و گفت: در این شورا که به ریاست استاندار برگزار می‌شود موضوعات مهمی مطرح شده که اجرای مواد و بندهای آن کمک زیادی برای ایجاد آرامش و جلوگیری از خطرات احتمالی خواهد کرد.

رئیس پلیس‌ راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در نشست اخیر شورای ترافیک بیش از هر چیز موضوع تردد دانش‌آموزان در ساعاتی از روز مورد توجه قرار گرفت که تصمیمات راهگشایی هم اتخاذ شد.

ملکی اجرای طرح ویژه ترافیکی را از اقدامات پلیس در این مدت دانست و گفت: استقرار تیم‌های گشتی خودرویی و موتوری در تقاطع‌ها و مدخل‌های ورودی به مدارس جدی‌ترین اقدام ما برای ایجاد امنیت ترافیکی برای دانش‌آموزان و دانشجویان خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به رانندگان متخلفی که ممکن است با اصرار به تخلف، امنیت دانش‌آموزان را به خطر اندازند، هشدار داد که علاوه بر برخوردهای قانونی که با این دسته از رانندگان متخلف می‌شود اگر راننده‌ای به هشدارهای گذربان دانش‌آموزان بی‌توجهی کند سه تا پنج نمره منفی در پرونده این دسته افراد درج می‌شود.

ملکی به موضوع آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس اشاره کرد و افزود: این دسته از رانندگان را در زمینه‌های مختلف آموزش داده‌ایم تا با دقت و سرعت عمل بیشتری بتوانند در برابر خطرات احتمالی از دانش‌آموزان محافظت کنند.

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن همیاران پلیس در روز 17 مهرماه در محل سالن شهید ایزدپناه یاسوج خبر داد که همزمان با هفته ناجا و برای فرهنگ‌سازی چنین برنامه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2571/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول