اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج:

اتوبوسرانی کرج آمادگی خود را برای خدمات به دانش‌آموزان اعلام کرد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از اعلام آمادگی این ناوگان به منظور ارائه خدمات به دانش‎آموزان در روز اول مهر خبر داد.

اتوبوسرانی کرج آمادگی خود را برای خدمات به دانش‌آموزان اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید تمامی تمهیدات لازم برای ورود به این ماه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: هر سال با ورود به ماه مهر و آغاز فعالیت دانش‌آموزان با توجه به حجم ورودی رفت و آمدها به سطح شهر لذا اقدامات لازم به منظور جابه‎جایی مسافران انجام می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه سازمان اتوبوسرانی یکی از متولیان امر در مسیر خدمات‎رسانی به مردم در امر جابه‎جایی است، افزود: سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با بهره‌گیری از تمام توان برای سرویس‎دهی به دانش‌آموزان و سایر شهروندان آماده شده است.

کیانی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی کرج با استفاده از تمام ظرفیت موجود، اقدامات لازم را برای ارائه تسهیلات به شهروندان به ویژه دانش‌آموزان طی دوران بازگشایی مدارس، انجام می‌دهد گفت: در این راستا با بکارگیری حداکثری نیروهای انسانی اعم از رانندگان و پرسنل حوزه‌های تعمیر، نگهداری و گشت امور انتظامی،‌ تمامی مرخصی‌ها از 25 شهریور لغایت 15 مهرماه لغو می‌باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر ارائه خدمات درست و دقیق به شهروندان اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده شستشوی بدنه و ضدعفونی داخل اتوبوس‌ها، بازسازی 13 دستگاه اتوبوس مدل شهاب طی سه ماه گذشته، ترمیم و رنگ‎آمیزی ایستگاه‌ها در برخی نقاط از سطح شهر از جمله اقدامات این سازمان در آغاز فصل بازگشایی مدارس است.

در ادامه این نشست همچنین شهردار منطقه 5 شهرداری کرج از آماده‎سازی این منطقه برای استقبال از مهرماه و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: در این راستا به منظور ایجاد نشاط و شادابی میان دانش‎آموزان اقدامات مناسبی از قبیل شاداب‎سازی و رنگ‌آمیزهای مختلف در سطح شهر و به ویژه در نزدیکی مدارس انجام شده است.

علی رحیمی افزود: مرمت نقاشی‌های فرسوده، جمع‌آوری و حمل خاک و نخاله از سطح معابر، پاکسازی و لایروبی انهار،  پاکسازی و امحای کلیه پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز و .. از دیگر اقداماتی است که در این منطقه انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته استقبال از مهر در منطقه خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی خود را برای ارائه خدمات به مردم در این ستاد اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول