اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مسئولان از قهرمانان مریوانی

کریمیان: بستر لازم برای ارتقای ورزش مریوان فراهم شود

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گفت: شرایط و بستر لازم برای حرکت رو به جلوی ورزش استان و به ویژه مریوان فراهم شود.

کریمیان: بستر لازم برای ارتقای ورزش مریوان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صبح امروز مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به همراه نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر با قهرمان ارزنده کشورمان و دارنده مدال‌های کشوری و بین‌المللی دیدار کردند.

طیب طاهرپور شناگر اهل مریوان عضو تیم ملی پیوند اعضای ایران که در رقابت‌های جهانی این رشته در دوربان آفریقای جنوبی موفق به کسب نشان‌های نقره و برنز شد به همراه دانا مدرسی کاراته‌کای این شهر که در مقاطع مختلف در رقابت‌‌های ملی و بین‌المللی حائز رتبه شده بود دو قهرمان تجلیل شده در جریان این دیدار بودند.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ایجاد تعاملات مناسب با نهادها و اشخاص مهم، این موضوع را در راستای ارتقای ورزش مریوان ضروری خواند.

امید کریمیان با بیان اینکه باید شرایط و بستر لازم برای حرکت رو به جلوی ورزش استان و به ویژه مریوان فراهم شود گفت: وجود استعدادهای فراوان در این شهر نشان از عزم راسخ ورزشکاران این دیار به منظور کسب سکوهای کشوری، قاره‌ای و جهانی دارد.

وی تصریح کرد: در مجلس نهم قصد داریم با سرپرست وزارت ورزش و جوانان کردستان و در آینده با وزیر جدید دیداری داشته باشیم تا در راه اعتلای ورزش این سامان قدم‌های بلندی برداشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز دیدار با قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی را یک اقدام مناسب در راستای اهمیت دادن به ورزشکاران دانست و گفت: این جوانان به عنوان سرمایه‌های ورزش کردستان شایسته توجه و عنایت بیشتری هستند.

مهران تیشه‌گران حضور در کنار ورزشکاران به همراه نمایندگان مردم در مجلس و سایر مسئولان را از اقداماتی عنوان کرد که در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین فرماندار مریوان نیز در جریان این بازدید با تأکید بر اینکه قهرمانان ورزشی سرمایه‌های مملکت هستند اظهار کرد: باید شرایطی فراهم شود تا این دلاوران با آسودگی خیال و بدون دغدغه در رقابت‌های مختلف ظاهر شوند.

عبدالله رشیدی این مسئله را در راستای تشویق سایر مردم جامعه در پرداختن به ورزش و کسانی که با این مسئله بیگانه هستند مهم ارزیابی کرد و گفت: ورزش به عنوان یکی از نیازهای بشر در سلامتی روحی و جسمی انسان نقش غیر قابل انکاری دارد.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس نهم و فرماندار مریوان با اهدای هدایایی به قهرمانان مریوانی از زحمات و تلاش‌های آن‌ها در راه پیشرفت و رشد و بالندگی ورزش کردستان تقدیر کردند. 

انتهای پیام/79012/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول