اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

آغاز به کار مجتمع حیات طیبه در ناحیه یک بندرعباس

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز به کار مجتمع آموزشی حیات طیبه ناحیه یک بندرعباس در اول مهرماه سال‌جاری خبر داد.

آغاز به کار مجتمع حیات طیبه در ناحیه یک بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی امروز در حاشیه بازدید از فضای آموزشی مجتمع حیات طیبه ناحیه یک این شهرستان با بیان این‌که بندرعباس در حال حاضر از وضعیت نسبتاً مناسبی در باب فضاهای آموزشی برخوردار است، اظهار داشت: در امر برنامه‌های آموزشی نیز امور به گونه‌ای طراحی شده است که ارتقای علمی و تربیتی دانش‌آموزان مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای توسعه سطح فرهنگ جامعه باید نسبت به ترویج مولفه‌های آموزشی و پرورشی در بین دانش‌آموزان توجه کرد.

رئیس آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به فرصت حضور دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مجتمع‌های آموزشی عنوان کرد: با توجه به این فرصت سعی بر این باشد که همدلی، مشارکت و اتحاد که رکن اصلی پویایی یک جامعه انسانی است در دانش‌آموزان تقویت شود.

آخوندی با تاکید بر آماده‌سازی کامل مجتمع حیات طیبه بندرعباس جهت برگزاری مراسم بازگشایی تصریح کرد: با ایجاد فضایی دلنشین و آرامش بخش، نخستین روز شروع سال تحصیلی برای دانش‌آموزان مطلوب و خاطره‌انگیز خواهد شد.

وی با بیان این‌که مجتمع حیات طیبه ناحیه یک بندرعباس با حضور مقامات استانی افتتاح می‌شود، عنوان کرد: طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته تمامی امور در ابعاد مختلف با هدف بازگشایی هر چه بهتر مدارس در استان اندیشیده و دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: انتظار می‌رود در روزهای نخست مهر با توجه به حجم قابل توجه دانش‌آموزان در استان کمترین مشکلی داشته باشیم.

آخوندی با بیان این‌که در سال تحصیلی پیش رو، بیش از 300 هزار دانش‌آموز در کلاس‌ها و مدارس این استان حاضر می‌شوند، اظهار امیدواری کرد که تلاش‌های دست‌اندرکاران این حوزه و دستگاه‌های مربوطه سبب رقم خوردن سال پر برکت برای دانش‌آموزان و فرهنگیان باشد.

انتهای پیام/88007/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول