اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

زیرساخت‌های شهر جدید علوی تقویت می‌شود

استاندار هرمزگان از تقویت زیرساخت‌های شهر علوی خبر داد.

زیرساخت‌های شهر جدید علوی تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی  ساعتی پیش در حاشیه بازدید از شهر جدید علوی ضمن بازدید از تونل علوی (تونل دسترسی شهر جدید علوی به صنایع غرب بندرعباس)، پروژه آب شیرین کن و یکصد واحد مسکن مهر در این شهرک با مردم شهر جدید علوی نیز دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر ضرورت حل مشکلات این منطقه خواستار توجه جدی به موضوع تقویت زیرساخت‌های این شهرک شد.

استاندار هرمزگان در همین راستا از تشکیل کارگروهی به منظور پیگیری مشکلات شهرک علوی خبر داد و بیان داشت: این کارگزوه به بررسی مشکلات و ارائه راهکار به منظور حل مشکلات منطقه در حوزه معاونت عمرانی استانداری هرمزگان تشکیل می‌شود.

عزیزی سپس با اشاره به مشکلات آب، برق، راه و آموزش در شهر جدید علوی ابراز داشت: یکی از اقدامات مهم در تمام دولت‌ها موضوع تامین مسکن مردم است و بر این باوریم که تامین مسکن محوری ترین نیاز مردم است.

وی ایجاد شهرهای جدید را فرصت مناسبی برای امر تامین مسکن و رفع نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف دانست و ادامه داد: صرف نظر از منطقی که در جانمایی شهرهای جدید وجود دارد نفس پایه گذاری این شهرک ها بسیار پسندیده است.

استاندار هرمزگان شهر جدید علوی را نیز فرصت بی نظیری برای استان و به ویژه شهرستان بندرعباس عنوان کرد و یادآور شد: با حل مشکل راه دسترسی به شهر علوی شاهد اتفاقات رو به رشد و سازنده‌ای در این شهرک خواهیم بود.

وی تاکید کرد: نگاه ما به شهر جدید علوی تامین نیازها و تقویت زیرساخت‌ها برای خدمات رسانی به 200 خانوار نیست بلکه هدف ما تقویت زیرساخت‌ها به گونه‌ای است که جمعیت قابل توجهی را تحت پوشش قرار دهد.

عزیزی با اشاره به موقعیت جغرافیایی مطلوب شهر جدید علوی اظهار داشت: مشکل آب و برق این شهرک در آینده ای نزدیک حل می‌شود ضمن اینکه توجه به تقویت راه دسترسی این شهرک به عنوان یک ضرورت جدی در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/88001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول