اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

روستانشینان مرزی هرمزگان به شکل قانونی سوخت عرضه خواهند کرد

استاندار هرمزگان از آغاز فروش سوخت توسط مرزنشینان روستایی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و ارتقا سطح معیشت مردم استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

روستانشینان مرزی هرمزگان به شکل قانونی سوخت عرضه خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در نشستی که با نماینده رئیس جمهور و رییس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کشور برگزار شد، موضوع فروش سوخت توسط روستانشینان مرزی استان را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: این نشست در راستای حل مشکلات معیشتی مردم غیور مرزنشین هرمزگان برگزار شد و با اعلام آمادگی استان مقرر شد فروش سوخت توسط روستاییان مرز نشین در آینده‌ای نزدیک آغاز شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: به طور معمول روستانشینان مرزی با کاستی‌هایی مواجه هستند که با اجرای این طرح شاهد تحول جدی در وضعیت معیشتی آنها خواهیم بود.

عزیزی بیان داشت:  اجرای این طرح در راستای بهبود و تقویت اوضاع اقتصادی روستاهای مرزی و همچنین پیشگیری از قاچاق سوخت به تصویب هیئت دولت رسیده است.با انجام صادرات قانونی و فروش سوخت توسط روستانشینان مرزی قاچاق سوخت به حداقل ممکن خواهد رسید.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: از فواید اجرای این طرح ارتقای امنیت مرزی کشور و تحول مثبت در معیشت ساکنان مرزنشین خواهد بود.

عزیزی ادامه داد: بر اساس این طرح فراورده‌های نفتی از طریق افراد حقیقی یا در قالب شرکت‌های تعاونی عرضه خواهد شد.استانداری هرمزگان و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز بر عرضه این محصولات نظارت خواهد داشت.

استاندار هرمزگان هرمزگان افزود: همچنین با اجرای این طرح ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز می‌تواند از خروج غیرقانونی سوخت در مرزها بیشتر از گذشته جلوگیری کند.

وی در پایان گفت: بر اساس این طرح مردم هر منطقه تا شعاع 20 کیلومتری از مرز ماهیانه سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول