اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشتی آبپخش خبر داد

ارائه خدمات دندان‌پزشکی در مرکز بهداشتی آبپخش

رئیس مرکز بهداشتی آبپخش از ارائه خدمات دندان‌پزشکی در مرکز بهداشتی آبپخش در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

ارائه خدمات دندان‌پزشکی در مرکز بهداشتی آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحسین رستمی شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: توسعه شاخص‌های بهداشتی یکی از اصلی‌ترین اهدافی است که مراکز بهداشتی و درمانی در راستای تحقق آن برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند.

وی افزود: در سال‌های اخیر تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوانی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب بهداشتی به مردم آبپخش انجام داده‌ایم و از همکاری‌های فراوان شبکه بهداشت و درمان دشتستان در راستای توسعه خدمات بهداشتی در منطقه آبپخش قدردانی می‌کنم.

رئیس مرکز بهداشتی شهید بهشتی آبپخش خاطرنشان کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی در مرکز بهداشتی آبپخش از خواسته‌های مهم مردم بوده و با پیگیری‌های صورت گرفته از ابتدای شهریورماه سال جاری شاهد فعالیت دندان‌پزشک در دو شیفت صبح و عصر در مرکز بهداشتی شهید بهشتی هستیم.

رستمی بیان داشت: کشیدن دندان، پر کردن دندان، عصب‌کشی، جرم‌گیری و پر کردن شیارهای دندان‌ از اقداماتی است که در قالب فعالیت‌ها و خدمات دندان‌پزشکی در شهر آبپخش صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: شروع فعالیت مرکز ساخت دندان مصنوعی با مشارکت بخش خصوصی از اقدامات ارزشمندی است که در آبپخش شاهد تحقق آن خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: افزایش خدمات پزشکی از اقدامات مهمی است که به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و سلامت مردم در مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش تحقق یافته است.

رئیس مرکز بهداشتی شهید بهشتی آبپخش عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از ابتدای مرداد ماه شاهد فعالیت دو پزشک در شیفت صبح در مرکز بهداشتی آبپخش بوده‌ایم.

رستمی در ارتباط با زمان فعالیت مرکز بهداشتی آبپخش ابراز داشت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته دو پزشک مرکز بهداشتی آبپخش از ساعت هشت تا 12 صبح فعالیت می‌کنند.

وی در پایان متذکر شد: تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب و کارآمد به مردم فهیم آبپخش به کار می‌گیریم و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول