اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور قائمشهر خبر داد

ساماندهی سرویس‌های مدارس در قائمشهر

رئیس پلیس راهور قائمشهر از ساماندهی سرویس‌های مدارس خبر داد.

ساماندهی سرویس‌های مدارس در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، سیدکمال مختاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه، تقویت و بهبود وضعیت حمل و نقل از اهداف و اولویت‌های راهنمایی و رانندگی شهرستان قائمشهر محسوب می‌شود.

وی ساماندهی سرویس دانش‌آموزان مدارس را یکی از موضوعات مهم در مقطع بازگشایی مدارس دانست و گفت: ادارات آموزش و پرورش و پلیس راهور و حمل و نقل و پایانه‌ها برای ساماندهی این بخش باید اهتمام کنند.

رئیس پلیس راهور قائمشهر با تاکید بر ضرورت نظارت بر وضعیت سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت رانندگان و وضعیت فنی و بیمه خودروهای سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان از نکات الزامی است و باید مورد توجه دقیق قرار گیرد.

مختاری از انعقاد تفاهم‌نامه مبنی بر ساماندهی سرویس مدارس بین آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور خبر داد و گفت: سه شرکت در ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با ما همکاری دارند.

وی بیان کرد: سوار کردن دانش‌آموزان بیش از ظرفیت خودرو توسط رانندگان تخلف بوده که با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی چنین مواردی اعمال قانون شده و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور قائمشهر با اشاره به نزدیکی زمان بازگشایی مدارس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما باید در زمینه خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان باشد، والدین دانش‌آموزان باید بدون دغدغه فرزندان خود را به مدرسه راهی کنند چرا که سرویس مدارس یکی از رکن‌های اساسی در این زمینه است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول