اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان خبر داد

تعداد سرویس مدارس در گرو درخواست والدین

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ثبت نام سرویس‌های مدارس بر اساس درخواست شهروندان صورت می‌گیرد.

تعداد سرویس مدارس در گرو درخواست والدین

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بهتر است والدین متقاضی سرویس مدارس هرچه زودتر اقدام به ثبت نام کنند، متأسفانه برخی از والدین در اوایل مهر تقاضای سرویس مدرسه دارند، از این رو نمی‌توان به درستی برای سرویس مدارس برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: کرایه سرویس‌ها، مصوب شورای شهر اصفهان است و بر این اساس خودروهای سواری تا سه کیلومتر اول دارای نرخی ثابت هستند و بنا بر پیمودن هر کیلومتر با توجه به نرخ مصوب، کرایه افزایش می‌یابد.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: محاسبه و تعیین نرخ‌های کرایه سرویس مدارس در سال جدید تحصیلی با در نظر گرفتن قوانین جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی ابلاغیه سال 90 و با توجه به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها و همچنین نوع خودرو و مقطع تحصیلی دانش‌آموز تعیین می‌شود.

عسگری‌نژاد افزود: رانندگان سرویس‌های مدارس ملزم به گرفتن کارت سلامت و گذراندن کلاس‌های آموزشی هستند و سازمان تاکسیرانی با همکاری کمیته شهروندی شهرداری اصفهان و اداره آموزش و پرورش اقدام به توزیع سی،دی‌های آموزشی برای دانش‌آموزان در بین سرویس مدارس کرده است.

وی اضافه کرد: تعداد بازرسان سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان نسبت به تاکسی‌ها و سرویس مدارس موجود در سطح شهر بسیار کم است، اما حتی با وجود این کمبود تمام تلاش خود را مبنی بر نظارت مستمر بر سرویس‌های مدارس به کار بسته‌ایم.

انتهای پیام/63021/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول