اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال بناب:

تنها زمین چمن بناب نیاز به چمن‌کاری دارد

دبیرهیئت فوتبال بناب گفت: تنها زمین چمن استادیوم شهید بهشتی بناب که بیش از 20 سال پیش در آن چمن کاشته شده است، نیاز به چمن‌کاری دارد.

تنها زمین چمن بناب نیاز به چمن‌کاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، احمد امیرعربی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی شهرستان بناب با ارائه گزارشی از وضعیت رشته فوتبال در این شهرستان اظهار کرد: از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان بناب یک هزار و 500 نفر از آنان در رشته فوتبال فعال هستند که توجه جدی مسئولان ورزش را برای حل نیازهای ورزشکاران این رشته می‌طلبد.

امیرعربی با اشاره به قضاوت داوران این شهرستان در لیگ برتر فوتبال کشور افزود: واقعاً امروز در غرب کشور ورزش بناب را با داوری فوتبال آن می‌شناسند و این افتخار بزرگی برای ورزش استان است.

وی همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری این شهرستان در رده‌های سنی پایه گفت: هم اکنون تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان شهرستان بناب به عنوان تیم‌های مدعی درسطح استان مطرح هستند و توانسته‌اند عناوین خوبی را نیز کسب کنند.

امیرعربی درعین حال تصریح کرد: تنها زمین چمن استادیوم شهید بهشتی بناب که بیش از 20 سال پیش در آن چمن کاشته شده است، نیاز به چمن‌کاری دارد.

دبیر هیئت فوتبال بناب در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه گاهی به دلیل برخی مشکلات مالی قادر به اعزام تیم‌های فوتبال به مسابقات استانی نیستیم؛ خواستار اختصاص یکی از سالن‌های ورزشی شهرستان به جای بخش خصوصی به هیئت فوتبال شد تا این هیئت بتواند نسبت به اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات مختلف اقدام کند.

اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از مراحل احداث استادیوم ورزشی 5 هزار نفری شهرستان بناب بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/60002/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول